  • 1. Data: 2006-04-27 08:47:31
    Temat: tylko w polsce :/
    Od: "Tom" <m...@w...pl>

    az sie wierzyc niechce zeby takie cos bylo potrzebne ...
    zycie
    http://www.multibank.pl/co_nowego/promocje?_a=5997

  • 2. Data: 2006-04-27 09:03:33
    Temat: Re: tylko w polsce :/
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tom" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > az sie wierzyc niechce zeby takie cos bylo potrzebne ...
    > zycie
    > http://www.multibank.pl/co_nowego/promocje?_a=5997

    Masz racje - tylko u nasz jeszcze tego nie bylo
    W kazdym rozwinietym kraju swiata takie ubezpieczenia juz dawno sa dostepne
    ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2006-04-27 09:06:27
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 27 Apr 2006 10:47:31 +0200,
    osoba podpisana: Tom <m...@w...pl>
    napisała:
    > az sie wierzyc niechce zeby takie cos bylo potrzebne ...
    > zycie
    > http://www.multibank.pl/co_nowego/promocje?_a=5997

    Akurat rprzypuszczam, że nie tylko w Polsce jest potrzebne, ale:
    "sprawą zajmą się specjaliści z dziedziny prawa podatkowego z Instytutu
    Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy."

    Dlaczego mi się wydaje, że to ten sam Modzelewski, który to niespójne i
    niejasne prawo tworzył ?
    KJ

    yo-yo, n.:
    Something that is occasionally up but normally down.
    (see also Computer).

  • 4. Data: 2006-04-27 09:31:27
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <k...@p...onet.pl> napisal(a):
> [...]
    > Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy."
    >
    > Dlaczego mi się wydaje, że to ten sam Modzelewski, który to niespójne i

    No, mniej więcej :) Polskie piekiełko...
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 5. Data: 2006-04-27 14:38:31
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
> [...]
    > Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy."
    >
    > Dlaczego mi się wydaje, że to ten sam Modzelewski, który to niespójne i

    Nie tylko wydaje, ale jest.
    P. Modzelewski przynajmniej jest szczery, gdy się wypowiada, że nie
    należy mieć złudzeń iż Polska zmierza w stronę rosnącego fiskalizmu.

    Mnie bardziej się podoba "kredyt na PIT" - to dopiero jest potwierdzenie
    geniuszu ustawodawcy.

    Ale - czego się nie robi dla kariery - patrz prezes Polkomtela, twórca
    słynnego sześcianu, z powodu którego należało wymontowywać tylne
    siedzenia z samochodu.

    Pzdr: Witek