  • 1. Data: 2006-04-27 14:15:02
    Temat: W poniedziałek 36 zł dla VW bank Direct
    Od: "FW" <f...@N...gazeta.pl>

    Gdyby ktoś zapomniał, to w poniedziałek Volkswagen Bank Direct ściągnie z Plus
    kont za kolejny rok użytkowania tokena.
    Kolejnej promocji: 1 zł za roczne użytkowanie tokena, bank w tym roku nie
    przewiduje (przed chwilą dzwoniłem na infolinię).

  • 2. Data: 2006-04-27 14:20:14
    Temat: Re: W poniedziałek 36 zł dla VW bank Direct
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    Użytkownik "FW" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kolejnej promocji: 1 zł za roczne użytkowanie tokena, bank w tym roku nie
    > przewiduje (przed chwilą dzwoniłem na infolinię).

    zobaczymy czy sciagnie. Jak sciagnie to przyjdzie sie rozstac, moze ucieczka
    klientow odmieni decyzje zarzadzajacych, wszak taki znowu rewelacyjny VW nie
    jest (zwlaszcza interfejsy...) zeby placc za niego 36zl rocznie.

  • 3. Data: 2006-04-28 17:48:04
    Od: bob <1...@x...pk>

    Uciec, ale dokąd?

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0617-2, 2006-04-26
    Przetestowano na: 2006-04-28 19:48:05

  • 4. Data: 2006-04-28 18:13:19
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    FW napisał(a):
> [...]
    > Kolejnej promocji: 1 zł za roczne użytkowanie tokena, bank w tym roku nie
    > przewiduje (przed chwilą dzwoniłem na infolinię).

    Moment, to oni nie pobierają tych opłat w cyklu rocznym licząc od daty
    otwarcia rachunku, tylko wszystkim naraz????

  • 5. Data: 2006-04-28 20:35:46
    Od: "FW" <f...@g...pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> napisał(a):

    > Moment, to oni nie pobierają tych opłat w cyklu rocznym licząc od daty
    > otwarcia rachunku, tylko wszystkim naraz????

    Ani tak, ani też tak.
    Moje kolejne lata użytkowania tokena wypadają na przełomie lipca i sierpnia
    (specjalnie zajrzałem do umowy).
    Natomiast w zeszłym roku opłatę za token pobrali mi 18-go maja.
    [18-05-2005 - token promocja]

    Trochę to wnerwiające, bo nie wiedząc kiedy skazują z konta 36 zł muszę
    pamiętać, że w każdej chwili bank może pobrać te pieniądze, a mnie zabraknie
    na przykład na ustawiony dwa tygodnie wcześniej przelew spłacający kartę
    kredytową.

  • 6. Data: 2006-04-28 21:51:40
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    FW pisze:

    > Ani tak, ani też tak.
    > Moje kolejne lata użytkowania tokena wypadają na przełomie lipca i sierpnia
    > (specjalnie zajrzałem do umowy).
    > Natomiast w zeszłym roku opłatę za token pobrali mi 18-go maja.

    A przypadkiem w okolicach maja zeszłego roku nie zamknąłeś e-directa i nie
    przepięto Ci tokena pod Plus Konto?

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 7. Data: 2006-05-02 08:50:07
    Od: "jst" <j...@W...wp.pl>

    > Moment, to oni nie pobierają tych opłat w cyklu rocznym licząc od daty
    > otwarcia rachunku, tylko wszystkim naraz????

    W cyklu rocznym.W historii rachunku trzeba sobie sprawdzić kiedy pobrali 1
    zł za promocję tokenową i zaknąć rachunek odpowiednio wcześniej jak ktos nie
    chce płacić 36 zł za kolejny rok.

    pzdr
    j.