  • 1. Data: 2006-04-27 05:52:12
    Temat: MultiBank się zwija ?
    Od: t...@w...pl

    Czy wiecie coś na ten temat ?
    Ostatnio na ich stronie pojawiają się często komunikaty o ogranoczonych
    godzinach pracy oddziałów i nie są to pojedyńcze przypadki??
    Czy to braki kadrowe ??

  • 2. Data: 2006-04-27 07:13:17
    Temat: Re: MultiBank się zwija ?
    Od: n...@o...pl

    t...@w...pl napisał(a):
    > Czy wiecie coś na ten temat ?
    > Ostatnio na ich stronie pojawiają się często komunikaty o ogranoczonych
    > godzinach pracy oddziałów i nie są to pojedyńcze przypadki??
    > Czy to braki kadrowe ??

    I uwarzasz, że jeżeli jakieś 2-3 placówki w Polsce są czynne o
    godzinę krócej to wróży to zamknięciem banku? Żartujesz prawda?

  • 3. Data: 2006-04-27 07:31:14
    Od: t...@w...pl

    > I uwarzasz, że jeżeli jakieś 2-3 placówki w Polsce są czynne o
    > godzinę krócej to wróży to zamknięciem banku? Żartujesz prawda?

    Wiele się ostatnio mówi o Multi, wiele się zmienia a od dłuższego czasu
    zauważyłem, że coraz więcej oddziałów pracuje w niepełnym wymiarze godzin a
    klientów sporo więc jest kogo obsługiwać
    To chyba znak, że coś się dziej tylko co ??

  • 4. Data: 2006-04-27 09:28:38
    Od: "Tom" <m...@w...pl>

    od czasu kiedy wprowadzili opłaty za obsługe w placówce
    to nie przychodzi mi do głowy kto by tam chciał isc
    :-)

  • 5. Data: 2006-04-27 09:53:23
    Od: "JotKa" <j...@o...pl>

    Użytkownik <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To chyba znak, że coś się dziej tylko co ??

    Spisek i skok na kasę. I co tam chcesz / lubisz / wymyślisz / marzysz...

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek Kauch

  • 6. Data: 2006-04-27 10:21:00
    Od: t...@w...pl

    > od czasu kiedy wprowadzili opłaty za obsługe w placówce
    > to nie przychodzi mi do głowy kto by tam chciał isc
    > :-)

    Mam inną wizje- nie ma komu pracować :-) mam nadzieje, ze wszystko będzie ok bo
    to fajny bank

  • 7. Data: 2006-04-27 14:33:23
    Od: "Tom" <m...@w...pl>

    mam inną :-) tyle praktykantów i innych ładnie usmiechających sie ludzi
    napewno by potrafiło cię obsłuzyc:-)