    From: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bojkot mBanku (długie)
    Date: Fri, 1 Feb 2002 18:19:00 +0100

    > Żądasz uczciwości - zacznij do siebie. Przykro mi to pisać, ale jeśli
    > piszesz, że "działamy
    > 22/24" i że reklama dźwignią handlu... ech...
    > Jakiś kilkugodzinny release raz na miesiąc przekładasz na 2 godziny
    > dziennie. Po prostu zaczynasz już cudować.

    O -nie łap mnie za słówka, a cudować i wydziwiać zaczynasz Ty przytaczając
    dziwne argumenty.
    22/24 trzeba rozumieć, że może się zdarzyć, ale nie musi taki czas pracy
    mbanku.
    I po prostu zwyczajnie nalezałoby o tym powiadomić klientów zanim zdecydują
    się na zawarcie umowy, bo potem jak nie czytają komunikatów na stronie,
    tylko idą sobie zwyczajnie do bankomatu i chcą wypłacić swoje pieniądze to
    nie mogą.
    No ale zawsze można przecież powiedzieć, że był komunikat, tylko że te
    komunikaty jakoś tak nie wszyscy czytają z róznych zresztą przyczyn, co
    widać od czasu do czasu tutaj na grupie.
    Poza tym nie przemawia do mnie argument, że kiedyś przecież musi być
    konserwacja systemu, ze inaczej się nie da.
    Ja jak podpisywałem umowę z bankiem działającym w internecie, to robilem to
    sądząc że ten bank bedzie dostepny 24h/dobę.
    Niestety te konserwacje (bo trudno to nazwać jakimś szczególnym ulepszaniem
    systemu) zdarzają się co tydzień.
    Jakoś tak się nieszczególnie czuję, jak nie mogę wyplacić i mieć dostępu do
    własnych pieniędzy.
    Grzegorz

    PS
    I przestań wreszcie bronić tak ten mBank, bo wszyscy widzimy jak powoli
    zjeżdża dobijając do reszty.