  • 331. Data: 2017-10-24 16:36:56
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    org...
    On 2017-10-24, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Nie. Po rozdzieleniu już będzie rozdzielone i tyle.
    >Powiedzmy, że "obrazowo" fork polega na tym, że ktoś robi kopię całej
    >istniejącej
    >sieci i puszcza ją na swoich torach. I od momentu forka są to 2
    >odrębne sieci.

    Ale z tego obrazowego porownania to mi wynika, ze jesli mam teraz
    jakies BTC, to po forku bede mial rowniez BTG.
    Potem sie rozjada, ale najpierw bedzie duplikacja, co oczywiscie
    zacheca do zakupu BTC przed forkiem :)

    No i ciagle mi sie wydaje, ze jak wykopalem cos w BTC, to warto bedzie
    sprawdzic czy kod nie pasuje tez w BTG.

    >Trudność zalezy od 2 czynników:
    > - ilości wykopanej waluty w stosunku do max
    > - ilości "kopiących"

    >Im mniej kopiących tym łatwiej się kopie.
    >A co z tego, że bardzo szybko będziesz kopać BTG?
    >Jego początkowa wartość jest określona chyba coś na $400.

    Jesli jednak prad potrzeby do kopania kosztuje na razie (w BTG) np
    $100, to jest interes i to olbrzymi :-)

    J.

  • 332. Data: 2017-10-24 16:50:14
    Od: z <...@...pl>

    > Nie. Po rozdzieleniu już będzie rozdzielone i tyle.
    > Powiedzmy, że "obrazowo" fork polega na tym, że ktoś robi kopię całej istniejącej
    > sieci i puszcza ją na swoich torach. I od momentu forka są to 2 odrębne sieci.

    I to jest patologia bo założeniem kryptowaluty była niemożliwość
    dodrukowywania monet. Miała ich być cały czas ta sama ilość.

    A do tego dochodzi bezczelna pazerna spekulacja poparta niby analizą
    techniczną która jak wiadomo nie działa a lemingi w nią wierzą :-)

    Moim zdaniem grupka cwaniaków robi resztę świata w ambergold ;-)
    Będzie z tego niezły kryzys.
    Uczą się od banków ;-)

  • 333. Data: 2017-10-24 17:09:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >I to jest patologia bo założeniem kryptowaluty była niemożliwość
    >dodrukowywania monet. Miała ich być cały czas ta sama ilość.

    Nie calkiem - bo jednak do wyczerpania/osiagniecia calego zasobu miala
    ilosc rosnac.
    Tylko tempo wzrostu mialo byc ograniczone "czynnikami naturalnymi".

    Ograniczona ilosc BTC mogla tez stanowic problem w przyszlosci,
    szczegolnie, ze dzielenie na mniejsze bylo ograniczone.

    J.

  • 334. Data: 2017-10-24 17:11:33
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "miumiu" <a...@b...pl> writes:

    > Nie zdziwie sie jak to dojdzie do miliona $. Oczywiscie nikt tego nie
    > spieniezy, bo choć kapitalizacja jest rzędu kiludziesieciu miliardow dolarów
    > (w tej chwili), to pieniądze ktore to pchają są tysiące razy mniejsze :)

    Gdyby nikt miał tego nie spieniężyć, to bitcoin by (już) nie istniał.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 335. Data: 2017-10-24 17:20:29
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-10-24, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Wojciech Bancer" napisał w wiadomości grup
    org...

    > Ale z tego obrazowego porownania to mi wynika, ze jesli mam teraz
    > jakies BTC, to po forku bede mial rowniez BTG.

    Dokładnie.

    > Potem sie rozjada, ale najpierw bedzie duplikacja, co oczywiscie
    > zacheca do zakupu BTC przed forkiem :)

    Dokładnie! Stąd przez ostatnie tygodnie skok ceny :)

    > No i ciagle mi sie wydaje, ze jak wykopalem cos w BTC, to warto bedzie
    > sprawdzic czy kod nie pasuje tez w BTG.

    Do momentu forka, a potem to już się rozjedzie.
    Będzie chodzić w innej sieci po prostu.

    > Jesli jednak prad potrzeby do kopania kosztuje na razie (w BTG) np
    > $100, to jest interes i to olbrzymi :-)

    Jeśli. Chcesz to policz i zarabiaj. Ale może się okazać, że zanim
    wykopiesz to wartość spadnie. Nie ma gwarancji. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 336. Data: 2017-10-24 17:32:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    org...
    On 2017-10-24, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Dokładnie.

    >Do momentu forka, a potem to już się rozjedzie.
    >Będzie chodzić w innej sieci po prostu.

    Tym niemniej ... jesli tak jak to napisales - duplikujemy bazy i
    rozdzielamy sieci, i w obu sieciach jest identycznie,
    to zaraz po forku nowo wykopany kod BTC powinien byc rowniez dobry w
    BTG.
    Tzn w sensie - zglosic tam jako nowo wykopany.

    Z czasem sie rozjedzie ... albo i nie, jesli wszyscy kopacze beda
    rejestrowac w obu sieciach.
    Rozjedzie sie po dalszych transakcjach, ale kopacze maja szanse
    zarobic podwojnie.

    >Jeśli. Chcesz to policz i zarabiaj. Ale może się okazać, że zanim
    >wykopiesz to wartość spadnie. Nie ma gwarancji. :)

    Ok, to byl scenariusz gdyby to nie byla kopia, ale nowa baza czysta.

    Tak czy inaczej - scenariusz dla duzych graczy, a nie dla mnie
    malutkiego :-)

    J.

  • 337. Data: 2017-10-24 19:00:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > Cena BTC przecież jest oparta w tej chwili o czystą spekulację :)

    A nie o wzrost popularnosci?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 338. Data: 2017-10-24 19:29:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

> [...]
    > techniczną która jak wiadomo nie działa a lemingi w nią wierzą :-)
    >
    > Moim zdaniem grupka cwaniaków robi resztę świata w ambergold ;-)

    IMO nastepny amber gold bedzie niedługo z dascoin.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 339. Data: 2017-10-24 21:05:05
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-10-24, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > A nie o wzrost popularnosci?

    Nie. BTC sobie robi jazdy w przedziale 12-22 tys. zł (takie były
    kwoty od lata). To nie jest popularność, tylko chciwość
    i spekulacja. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 340. Data: 2017-10-24 21:05:32
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-10-24, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > IMO nastepny amber gold bedzie niedługo z dascoin.

    No dascoin to w ogóle nie jest krypto, tylko piramidka MLM. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com