  • 321. Data: 2017-10-24 11:12:52
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "Wojciech Bancer" <w...@g...com> napisał w
    > On 2017-10-21, j...@j...org <j...@j...org>
    > wrote:
    > [...]

    >Haha, i nagle się okazuje że bitcoiny mozna rozmnozyc :) Ja walę, ale
    >przekręt :))) Cywilizowany świat patrzy z niedowierzaniem. Kasę
    >ładują tu chyba już tylko dzikie kraje, gdzie ludzie nie doswiadczyli
    >jeszcze co to jest piramida finansowa.

    Ba - cywilizowany swiat tez laduje forse, bo widzi, ze mozna na tym
    zarobic :-)

    Obiecuje sobie doczytac jak dokladnie jest ten BC zrobiony ... ale
    moze nie warto ... ale jak bedzie wygladal ten fork ?
    Wszystkie do tej pory uzywane BC beda zdublowane, czy czesc sie pogubi
    ?

    J.

  • 322. Data: 2017-10-24 11:48:20
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-10-24, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Obiecuje sobie doczytac jak dokladnie jest ten BC zrobiony ... ale
    > moze nie warto ... ale jak bedzie wygladal ten fork ?
    > Wszystkie do tej pory uzywane BC beda zdublowane, czy czesc sie pogubi

    "Hard-fork" w dużym uproszczeniu oznacza że powstanie kolejna waluta
    na bazie BTC. Ta sama sytuacja była latem, kiedy powstał BCC
    (Bitcoin Cash). Ten drugi to odrębna waluta, która szczytowo
    była warta ok. 2100 zł, obecnie ok. 1100 zł.

    Oryginalnego BTC ten fork nie rusza.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 323. Data: 2017-10-24 11:49:27
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-10-22, z <...@...pl> wrote:

    > A o co chodzi z tym ETH?
    > Też jakaś modernizacja grożąca podziałem?
    > Czasem zerkam na ten wykres opłacalności
    > http://www.mycryptobuddy.com/EthereumMiningCalculato
    r/path?hashrate=80&powerCost=0.15&power=400
    > On jest/był zawsze oszukańczy czy pora kupować koparkę? :-)

    1) obecnie jest odpływ z altów z powodów podanych wyżej
    2) kalkulator który Ci przepowiada przyszłość jest zawsze oszukany :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 324. Data: 2017-10-24 13:07:46
    Od: z <...@...pl>

    > 2) kalkulator który Ci przepowiada przyszłość jest zawsze oszukany :)

    Sęk w tym że wielu "fachowców" powoływało się na ten kalkulator jako na
    wyrocznię żeby już inni koperek nie kupowali bo się nie będzie opłacać.

    Ci co sprzedawali koparki zaś ignorowali ten światły wykres przewidujący
    przyszłość. :-)

  • 325. Data: 2017-10-24 13:18:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    rg...
    On 2017-10-24, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >(Bitcoin Cash). Ten drugi to odrębna waluta, która szczytowo
    >była warta ok. 2100 zł, obecnie ok. 1100 zł.

    To cena BTC powinna chyba spadac, skoro konkurencja powstaje ?

    A ci, co "wykopali" kody BTC, to nie moga ich teraz latwo
    "zainstalowac" w tych nowych ?

    J.

  • 326. Data: 2017-10-24 13:24:54
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-10-24, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > To cena BTC powinna chyba spadac, skoro konkurencja powstaje ?

    Cena BTC przecież jest oparta w tej chwili o czystą spekulację :)

    > A ci, co "wykopali" kody BTC, to nie moga ich teraz latwo
    > "zainstalowac" w tych nowych ?

    A tego nie rozumiem :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 327. Data: 2017-10-24 13:45:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    org...
    On 2017-10-24, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    [...]
    >Cena BTC przecież jest oparta w tej chwili o czystą spekulację :)

    To tym bardziej chyba ?
    Widmo konkurencji sugeruje spadek, to spekulanci powinni czym predzej
    sprzedawac.

    A oni chyba maja nadzieje, ze im wzrosnie bo sie rozmnozy ?

    >A tego nie rozumiem :)

    O ile wiem, to kopanie polega na wyszukaniu jakis tam kodow.

    Czy te kody nie beda dobre w tych nowych, alternatywnych bitcoinach ?

    J.

  • 328. Data: 2017-10-24 15:58:55
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-10-24, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > To tym bardziej chyba ?
    > Widmo konkurencji sugeruje spadek, to spekulanci powinni czym predzej
    > sprzedawac.

    Ale jakiej konkurencji? Kryptowalut jest kilkadziesiąt, jak nie
    kilkaset. To czy nowa będzie konkurencją, czy nie decyduje wiele
    czynników, ale nie sam fakt jej powstania.

    > A oni chyba maja nadzieje, ze im wzrosnie bo sie rozmnozy ?

    Jak na razie jest hype na BTC bo jest najbardziej znany.

    > O ile wiem, to kopanie polega na wyszukaniu jakis tam kodow.
    > Czy te kody nie beda dobre w tych nowych, alternatywnych bitcoinach ?

    Nie :)
    To są odrębne sieci. Nie da się "przelać" BTC do BTG, czy jakoś wymieszać.
    A to czy BTG się okaże coś wart, to już zdecyduje rynek.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 329. Data: 2017-10-24 16:16:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    org...
    On 2017-10-24, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Nie :)
    >To są odrębne sieci. Nie da się "przelać" BTC do BTG, czy jakoś
    >wymieszać.

    No ale czy po wykopaniu nowego kodu w BTC nie da sie zglosic tego
    samego kodu jako wykopanego w BTG ?

    A o ile pamietam, to w BTC na poczatku jakos latwo sie kopalo - to czy
    posiadacze kopalni nie zacieraja rak, bo teraz bardzo szybko kopia BTG
    ?

  • 330. Data: 2017-10-24 16:21:10
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-10-24, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Wojciech Bancer" napisał w wiadomości grup
    org...

    > No ale czy po wykopaniu nowego kodu w BTC nie da sie zglosic tego
    > samego kodu jako wykopanego w BTG ?

    Nie. Po rozdzieleniu już będzie rozdzielone i tyle.
    Powiedzmy, że "obrazowo" fork polega na tym, że ktoś robi kopię całej istniejącej
    sieci i puszcza ją na swoich torach. I od momentu forka są to 2 odrębne sieci.

    > A o ile pamietam, to w BTC na poczatku jakos latwo sie kopalo - to czy
    > posiadacze kopalni nie zacieraja rak, bo teraz bardzo szybko kopia BTG
    > ?

    Trudność zalezy od 2 czynników:
    - ilości wykopanej waluty w stosunku do max
    - ilości "kopiących"

    Im mniej kopiących tym łatwiej się kopie.
    A co z tego, że bardzo szybko będziesz kopać BTG?
    Jego początkowa wartość jest określona chyba coś na $400.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com