  • 311. Data: 2017-10-20 09:54:10
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 20 Oct 2017 00:05:22 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A kontrole klient juz mial ? Badanie sprawozdania chociaz ?

    Jakbym Ci powiedział co.to za klient....

    --
    Marek

  • 312. Data: 2017-10-20 11:27:31
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-10-19, Marek <f...@f...com> wrote:

> [...]
    > Pisałeś coś, że nie bycie można zróbic kompensaty bez przelewu pow
    > 15tys pln...? Jak widzisz można, korektę, nie musiałem przelewać.

    No dobra, ale na logikę to niby która część *nie* poszła przelewem?
    Skoro nadpłacił (przelewem), to korekta i kompensata z salda chyba
    nie narusza tego przepisu.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 313. Data: 2017-10-20 11:34:50
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 20 Oct 2017 11:27:31 +0200, Wojciech Bancer
    <w...@g...com> wrote:
    > Skoro nadpłacił (przelewem), to korekta i kompensata z salda chyba
    > nie narusza tego przepisu.

    Moim zdaniem też nie, mimo że wartość kompensaty wynikającą z f.
    koryg. jest na większą kwotę niż 15k.

    --
    Marek

  • 314. Data: 2017-10-20 13:34:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Jakbym Ci powiedział co.to za klient....

    Taki, co sie kontroli nie boi ?
    To niczego nie dowodzi :-)

    J.

  • 315. Data: 2017-10-20 15:45:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    z <...@...pl> writes:

    >Firmy chcą robić obie rzeczy, albo raczej chcą robić wszystko, na
    >czym
    >można zarobić.
    >Natomiast popełniasz podstawowy błąd - to nie jest żadna spekulacja,
    >a towar nie jest wirtualny, kredyty bankowe są jak najbardziej realne
    >oraz bardzo przewidywalne.
    >Nie twierdzę, że kredyty (w szczególności konsumpcyjne) są dobre, ani
    >czyja to wina, ale to jest przeciwieństwo spekulacji.

    Krzysztofie, ale mamy rok 2017, a nie 2007 :-)

    >Prawda, ludzie niewykształceni łatwiej biorą takie kredyty.

    Wyksztalceni tez biora.
    Tak czy inaczej - ludzi dzielimy na tych co kredyty z odsetkami
    splacaja, i na tych, co na tym zarabiaja.

    J.

  • 316. Data: 2017-10-20 23:03:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-10-17 o 12:18, J.F. pisze:

    > Albo zostaly sprywatyzowane zgodnie z planem, a nowy wlasciciel juz
    > wiedzial jak bank dzialac powinien.
    >
    > Bo padnietych bankow ... to czy nie tylko jeden przed 2008 r byl ?

    Upadłość banku nie polega na tym, że "pada na pysk". Sektor bankowy nie
    może sobie na coś takiego pozwolić, bowiem tak naprawdę, to podważenie
    zaufania miało by trudne do przewidzenia następstwa.

  • 317. Data: 2017-10-21 14:16:33
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, September 27, 2017 at 6:20:51 PM UTC+9, Dawid Rutkowski wrote:
    > Jakby nie patrzeć, to gorsze niż tulipomania, bo nawet kwiatek nie zostanie po
    krachu...

    My tu gadu gadu, a od czasu założenia wątku każdy posiadacz jednego bitcoina stał się
    bogatszy o jakieś 1000 USD.

    https://trends.google.com/trends/explore?q=bitcoin

    Wygląda na to, że teraz bitcoina kupują mieszkańcy Nigerii, Boliwii i Ghany.

  • 318. Data: 2017-10-21 21:20:56
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-10-21, j...@j...org <j...@j...org> wrote:

    [...]

    > My tu gadu gadu, a od czasu założenia wątku każdy posiadacz jednego bitcoina stał
    się bogatszy o jakieś 1000 USD.

    Bo ogłosili hard forka. Więc każdy chce kupić by dostać darmową walutę. :)
    Spadnie pewnie po forku (25.10).

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 319. Data: 2017-10-22 18:55:30
    Od: z <...@...pl>

    > Bo ogłosili hard forka. Więc każdy chce kupić by dostać darmową walutę. :)
    > Spadnie pewnie po forku (25.10).

    A o co chodzi z tym ETH?
    Też jakaś modernizacja grożąca podziałem?
    Czasem zerkam na ten wykres opłacalności
    http://www.mycryptobuddy.com/EthereumMiningCalculato
    r/path?hashrate=80&powerCost=0.15&power=400
    On jest/był zawsze oszukańczy czy pora kupować koparkę? :-)

  • 320. Data: 2017-10-24 07:50:05
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <w...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnoun7gp.2l0s.wojciech.bancer@pl-test.org...
    > On 2017-10-21, j...@j...org <j...@j...org> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Bo ogłosili hard forka. Więc każdy chce kupić by dostać darmową walutę. :)
    > Spadnie pewnie po forku (25.10).

    Haha, i nagle się okazuje że bitcoiny mozna rozmnozyc :) Ja walę, ale
    przekręt :))) Cywilizowany świat patrzy z niedowierzaniem. Kasę ładują tu
    chyba już tylko dzikie kraje, gdzie ludzie nie doswiadczyli jeszcze co to
    jest piramida finansowa. Ten bitcoin to w zasadzie pierwsza globalna
    piramida finansowa na świecie. O ile w takiej Polsce kasa ładowana w
    piramidy finansowe szybko sie konczy to w skali globalnej moze byc ciekawie.
    Nie zdziwie sie jak to dojdzie do miliona $. Oczywiscie nikt tego nie
    spieniezy, bo choć kapitalizacja jest rzędu kiludziesieciu miliardow dolarów
    (w tej chwili), to pieniądze ktore to pchają są tysiące razy mniejsze :)
    Ale bitcoin ma tez dobre strony - to dobry test odpornosci na pazernosc dla
    tych ktorzy nie dadza sie wciagnac :)

    Pzdr