  • 11. Data: 2016-10-30 12:10:19
    Temat: Re: Bezpłatne domeny w AZ.PL
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 30.10.2016 o 02:41, n...@p...pl pisze:
    > zwykłe najzwyklejsze www w internecie, ale takie które bezpromocyjnie pozwala tanio
    kupic i tanio przedłużyć,
    > nie kłamiąc na temat rzekomej bezpłatności usługi.

    Będę wdzięczny, jeśli podasz jakieś konkretne namiary.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 12. Data: 2016-10-30 13:35:22
    Od: n...@p...pl

    > Będę wdzięczny, jeśli podasz jakieś konkretne namiary.

    kiedyś szukałem najtańszego rejestratora (zakładając że
    potrzebuję raz wykupić domenę i odnawiać ja przez 10 lat
    a być może nawet dużo dłużej)

    zapoznałem się z tym zestawieniem
    <http://projektlukas.pl/ranking-domen-top-50-rejestr
    atorow-wedlug-ceny-sprawdz-kupic/>

    co prawda przeczytałem krytyczne komentarze, mówiące że
    nie ma tam wielu tanich firm, ale nie chciało mi się dalej
    szukać - wybrałem seohost bo był najtańszy w zestawieniu.

    tak czy inaczej, napewno wyszło taniej niż w home.pl czy
    w jakimś az.pl albo nazwa.pl

  • 13. Data: 2016-10-30 19:45:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> c...@g...co

    : zwykłe najzwyklejsze www w internecie, ale takie które
    : bezpromocyjnie pozwala tanio kupic i tanio przedłużyć,
    : nie kłamiąc na temat rzekomej bezpłatności usługi.

    : jeśli www ma być używana długie lata to broń was
    : makaronowy Boże przed darmowymi rejestracjami...

    [jest nowy -- więc mu wybaczę...]

    No... Może coś w tym jest...

    [Dunaj od wczoraj ma masę problemów z świadczeniem usług...
    moje łącze pracuje bezproblemowo od ponad 5 lat...
    za freeko (nie licząc zakupu urządzeń) mam dostęp do
    netu od wiosny 2008 roku... laptop, z którego teraz stukam
    kupiłem w połowie sierpnia 2008...
    na szczęście Dziewica daje za darmo...
    co za czasy?! -- dziewice w Polsce dają da darmochę!!
    a dzięki rejestracjom -- także niedziewice dają za darmo...
    mam kilka (nie umiem policzyć) SIMek do rozdziewiczenia
    z Dziewicy i z dwie z Play oraz jedną z TiMobajl...
    z nudów poczytałem o ADB -- ale chyba nie chcę uruchamiać
    Monstera... po cholerę mi 3G?!?! na dodatek z Monsterem
    miałem tyle problemów, że aż głowa mała... czy nie lepiej
    kupić nowy tablet z dualOSem?... z ekranem, z dualSIMem...
    ten W10 w dualOS to W10 na PC, czy na tablet?... do laptopa
    chcę kupić 1TB HDD, ale na razie czekam -- wkrótce te dyski
    mogą potanieć z uwagi na szturmowanie ze strony SSD...
    dobrze, że WWW na Dipolu pracuje bezproblemowo...]

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.biz.pl '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 14. Data: 2016-10-30 21:12:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> 4...@g...co

    http://projektlukas.pl/ranking-domen-top-50-rejestra
    torow-wedlug-ceny-sprawdz-kupic/

    Z firmą Nazwa.pl rozstaję się bez płacenia za kolejne okresy, ale i bez transferu
    domen
    do innego operatora. Wielokrotnie dostałem (i zapewne będę nadal dostawał) m@ile
    mówiące
    o tym, że umowa pomiędzy nami została po prostu rozwiązana.

    Na razie tak właśnie wygląda współpraca z az.pl -- az,pl najwyraźniej godzi się na
    to,
    że po roku używania za darmo, nie zapłacę za kolejne lat, lecz po prostu usługi
    wygasną.

    Na wszelki wypadek posłałem do nich m@il:

    Jeśli nie będę musiał płacić (teraz, za rok, czy później) za te
    domeny -- proszę je zarejestrwać.

    Jeśli po roku będę zmuszony do płacenia -- proszę o nierejestrowanie.

    -=-

    Zapytałem, bo zauważyłem, że nie mogę odznaczyć automatycznego odnowienia.
    Po roku bezpłatnego używania zamierzam zrezygnować z tych usług, chyba że
    w kolejnych okresach te usługi byłyby świadczone także za darmo.

    po którym nastąpiło uruchomienie usług, czyli potwierdzenie, iż az.pl godzi się na
    świdczenie tych usług za darmo.

    : tak czy inaczej, napewno wyszło taniej niż w home.pl czy w jakimś az.pl albo
    nazwa.pl

    Na wszelki wypadek wysłałem do az.pl kolejny m@il:

    Dlaczego nie mogę odhaczyć pola dotyczącego odnowienia?

    -=-

    Nie zamierzam przedłużać/odnawiać Waszych usług na kolejne lata
    i nie zamierzam domen transferować do innego operatora, więc
    zdecydujcie się co do tego, czy mam Wam płacić, czy nie.

    Jeśli chcecie ode mnie opłat -- rezygnuję z Waszych usług.
    Nie zarabiam na tych domenach tyle, by za nie płacić.

    -=-

    Z firmą Nazwa.pl miałem do czynienia przed laty -- rozstaliśmy się bezproblemowo,
    choć przed rokiem Nazwa.pl zadzwoniła do mnie z propozycją odnowienia współpracy,
    co też nastąpiło.

    IMO firmom takiej jak: az.pl, home.pl i nazwa.pl wystarcza reklama dawana przez
    takie osoby, które za usługi nie płacą i nie pobierają żadnej zapłaty -- ani nie
    płacą za domeny, ani nie otrzymują zapłaty za reklamowanie ww. firm.

    Ogólnie zmuszanie kogokolwiek do usługobrania jest sprzeczne z prawem.
    Problem w tym, że w Rzeczpospolitej Polsce nie ma prawa, co widać na
    przykładzie rozpraw sadowych, gdzie:

    - wyniki badań są bezwartościowe
    - podstawy arytmetyki (plus i minus) nie mają zastosowania
    - dowody sądowe są gubione a w miejsce zgubionych nie można dostarczać innych
    - sądy wydają wyroki przed rozpatrzeniem zażaleń, których wyniki mogłyby
    wpłynąć na przebieg procesu

    Na przebieg procesu -- bo nie na wynik! Wynik procesu (wyrok) jest ustalony
    przed rozpoczęciem rozprawy.

    -=-

    Na szczęście domenę leszekc.w.tkb.pl mam na zasadach, o których nie śniło się
    filozofom. ;)

    BTW -- jaki filozof, takie prawo. Syn owego profesora nie godził się przed laty
    z zasadami (prawami) matematyki. Chodziło o możliwość dodawania do obu stron
    równania jakiejś wartości:

    A=B+C ==> A+d=B+C+d

    Jaki ojciec -- taki syn, więc być może i jaki syn, taki ojciec?...
    A ojciec, czyli profesor, jest twórcą prawa w Białymstoku.

    Nie należy dziwić się zatem nieumiejętnością białostockich sędziów -- gdy ci
    sędziowie nie rozumieją tego, że 'plus' nie jest 'minusem'. Szkoły podstawowej
    najwyraźniej ci sędziowie (jak i syn owego profesora) nie ukończyli, co im nie
    przeszkodziło w sądzeniu ludzi mądrzejszych od nich, czyli mnie.

    BTW tego syna, chodziło o to, że zamiast długiego:

    a!=b

    w języku C można zapisać krócej:

    a-b

    co tłumaczyłem kilkakrotnie.

    W języku C:

    a=0

    znaczy tyle, co:

    a nie jest prawdą

    zaś a jest różne od 0

    znaczy tyle, co:

    a jest prawdą

    co w efekcie daje możliwość skracania zapisu:

    a!=b

    do zapisu:

    a-b

    gdyż zapis:

    !=

    znaczy tyle, co 'nierówność'.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.biz.pl '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 15. Data: 2016-10-31 01:24:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nv5k7g$72o$...@n...news.atman.pl

> [...]
    mówiące
    > o tym, że umowa pomiędzy nami została po prostu rozwiązana.

    Przypominamy, że brak wpłaty za przedłużenie jest równoznaczny z rozwiązaniem
    umowy
    świadczenia usługi. Wiąże się to z zablokowaniem, a następnie bezpowrotnym
    usunięciem
    usługi głównej i powiązanych z nią usług dodatkowych wraz ze wszystkimi
    treściami.

> [...]

    > po którym nastąpiło uruchomienie usług, czyli potwierdzenie, iż az.pl godzi się na

    Tak czy siak -- Z Czerską i bankami współpraca układa się znacznie spokojniej
    niż z usługodawcami, u których można kupić domeny.

    Pytałem także w Home.pl o konieczność płacenia po okresie bezpłatnym -- tam
    także powiedziaono mi, że nie ma konieczności przedłużania na okres płatny
    po okresie bezpłatnym.

    Do JakDorobić -- jak sprawy mają się u Ciebie?
    To Ty poleciłeś mi az.pl o home.pl -- dlatego pytam.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 16. Data: 2016-10-31 01:56:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nv62v8$l1t$...@n...news.atman.pl

> [...]
    usunięciem
    > usługi głównej i powiązanych z nią usług dodatkowych wraz ze wszystkimi

    Pozostaje jeszcze pytanie typu: ,,czy >>rozwiązanie umowy<< to koniec współpracy,
    czy po rozwiązaniu umowy Nazwa.pl nadal może ścigać mnie żądaniami zapłaty?''
    i zastanowienie się nad sensem zawierania umów z usługodawcami, którzy najpierw
    zarzekają się, że po okresie bezpłatnym nie będzie konieczności płacenia,
    a nastęnie żądają przedłużania...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 17. Data: 2016-11-03 23:26:00
    Od: n...@p...pl

> [...]
    > zarzekają się, że po okresie bezpłatnym nie będzie konieczności płacenia,

    nie wiem ile kosztuje Twój czas, ale ja wolałem
    po prostu zapłacić za tanią niedarmową rejestrację
    a potem po prostu płacić za niedarmowe przedłużenie
    dzięki czemu nie musze zastanawiać się czy będą
    ścigać mnie z żądaniami zapłaty...

  • 18. Data: 2016-11-04 03:46:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> 2...@g...co

> [...]
    > zarzekają się, że po okresie bezpłatnym nie będzie konieczności płacenia,

    To żadna tajemnica -- 12 pln za godzinę zegarową. ;)

    : ale ja wolałem po prostu zapłacić za tanią niedarmową rejestrację
    : a potem po prostu płacić za niedarmowe przedłużenie dzięki czemu
    : nie musze zastanawiać się czy będą ścigać mnie z żądaniami zapłaty...

    Przesłuchałem rozmowy telefoniczne, poczytałem m@ile -- Nazwa.pl
    zdecydowanie nie ściga, a jedynie zachęca... Az.pl napisała, jak
    odhaczyć automagię odnawiania i zapewniła, że nie żąda żadnych
    pieniędzy ani teraz, ani później, o ile nie chcę transferowania...
    Home.pl także zapewnia, iż nie nakazuje odnawiania...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.biz.pl '.O_'