  • 1. Data: 2016-10-29 03:31:35
    Temat: Bezpłatne domeny w AZ.PL
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Jak mam rozumieć poniższe słowa:

    Oświadczam, iż zostałem poinformowany o przewidzianym w ustawie z dnia 30
    maja 2014r.
    o prawach konsumenta prawie do odstąpienia od umowy i wyrażam zgodę oraz
    żądam wykonania
    Usługi przed upływem terminu przewidzianego do odstąpienia od umowy, mając
    świadomość, że
    wyrażenie tej zgody oraz złożenie tego żądania skutkuje tym, że nie jestem
    uprawniony po
    wykonaniu Usługi do odstąpienia od umowy w trybie wyżej wymienionej
    ustawy. Niniejsza
    zgoda i żądanie dotyczy także odnowienia/przedłużenia zamówionej przeze
    mnie Usługi.

    Pytanie kieruję i do praktyków, i do prawników, i do innych osób...

    Rzecz jasna niepokoją mnie słowa:

    Niniejsza zgoda i żądanie dotyczy także odnowienia/przedłużenia zamówionej
    przeze mnie Usługi.

    Czy wyrażenie takiej zgody skutkuje koniecznością (płatanego rzecz jasna) odnowienia
    zamówionej usługi?
    I (rzecz jasna?) czy odnawiać musiałbym do końca życia (mego bądź az.pl), czy do
    końca istnienia świata?...

    Na szczęście zamawiane przeze mnie usługi nie zostały jeszcze wykonane przez az.pl,
    na co mam dowod w postaci snapu, na którym widnieją słowa 'Oczekująca' pod
    'STATUS'...

    http://leszekc.w.tkb.pl/800400/azpl/oczekiwanie.PNG

    --
    (oo) (oo)
    /-------\/ .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. \/-------\

  • 2. Data: 2016-10-29 09:55:20
    Temat: Re: Bezpłatne domeny w AZ.PL
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Czy wyrażenie takiej zgody skutkuje koniecznością (płatanego rzecz
    > jasna) odnowienia zamówionej usługi?
    > I (rzecz jasna?) czy odnawiać musiałbym do końca życia (mego bądź
    > az.pl), czy do końca istnienia świata?...

    Ja to rozumiem tak, że przy odnowieniu też masz okres karencji oni
    powinni poczekać na jego upływ, by zacząć świadczyć ponownie usługę.
    Zgoda daje im prawo do świadczenia od razu, ale pozbawia Cię prawa do
    wypowiedzenia, gdy już przedłużysz.

  • 3. Data: 2016-10-29 22:06:23
    Od: n...@p...pl

    W dniu sobota, 29 października 2016 09:56:28 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:

> [...]
    > powinni poczekać na jego upływ, by zacząć świadczyć ponownie usługę.
    > Zgoda daje im prawo do świadczenia od razu, ale pozbawia Cię prawa do

    znam tańsze miejsca w których mozna kupić i odnowić domenę PL

  • 4. Data: 2016-10-29 22:49:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> 4...@g...co

    : znam tańsze miejsca w których mozna kupić i odnowić domenę PL

    Wiem, ale nie powiem. ;)

    --
    (oo) (oo)
    /-------\/ .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. \/-------\

  • 5. Data: 2016-10-29 22:50:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 29 października 2016 22:06:23 UTC+2 użytkownik n...@p...pl
    napisał:

    > znam tańsze miejsca w których mozna kupić i odnowić domenę PL
    Bankomaty o 3 w nocy?

  • 6. Data: 2016-10-29 22:57:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Tomasik" 5814562b$0$661$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > powinni poczekać na jego upływ, by zacząć świadczyć ponownie usługę.
    > Zgoda daje im prawo do świadczenia od razu, ale pozbawia Cię prawa do

    Też tak to pojąłem.

    Na szczęście jest odp.:

    Uprzejmie informuję, iż regulamin rejestracji domen za 0 zł mówi o tym,
    że konieczność odnowienia domeny jest wówczas, gdyż będzie chciał Pan
    tą domenę przetransferować do innego operatora:

    http://static.az.pl/documents/Regulamin-promocji-7-d
    omeny-PL-za-0zl.pdf

    Natomiast w przypadku gdy nie będzie Pan korzystał z tych domen nie ma
    konieczności ich odnawiania.

    więc nie na potrzeby dociekania. Problem polegał na tym, iż nie widziałem
    możliwości odznaczenia automagicznego odnowienia -- klikanie nie dawało
    rezultatu. Teraz cały wystrój interfejsu WWW jest inny niż wczoraj a nie
    mam snapa z tym zaznaczeniem, więc nie pokażę, o co mi chodziło. Wyglądało
    to tak, że nie mogłem zrezygnować z odnowienia.

    Niby jest możliwość przywrócenia starego interfejsu, ale po przywróceniu
    nie jest to, co było kilkanaście godzin wcześniej.

    --
    (oo) (oo)
    /-------\/ .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. \/-------\

  • 7. Data: 2016-10-29 23:20:50
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-10-29 o 22:50, Kris pisze:

    > Bankomaty o 3 w nocy?

    Jak bankomat blisko to można iść, ale zawsze szybciej i bardziej
    komfortowo placić przez internet.

    --
    animka

  • 8. Data: 2016-10-29 23:33:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nv32sk$q0t$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > Niby jest możliwość przywrócenia starego interfejsu, ale po przywróceniu
    > nie jest to, co było kilkanaście godzin wcześniej.

    To było coś takiego:

    http://leszekc.w.tkb.pl/800400/azpl/odnowa.PNG
    (kolorki nieco inne niż w rzeczywistości
    z uwagi na paletę barw i rozmiar pliku PNG)

    choć nieco inaczej wyglądało. Teraz też nie ma możliwości odznaczenia automagii
    odnawiania.

    Obie domeny są skierowane na http://leszekc.w.tkb.pl/danutac/index.htm -- zatem można
    wpisać:
    http://danutac.biz.pl/ lub http://danutac.net.pl/ -- aby wejść na stronę docelową.
    Wziąłem
    też domenę http://danutac.bialystok.pl/ -- zlecenie kupna domeny na razie czeka...

    Zlecanie kupna domen w AZ.PL jest kwitowane kodem SMS, dlatego w razie czego trudno
    wymigać
    się twierdzeniem typu: ,,to nie ja zamawiałem''. :) Odnowienie jest kosztowne (niemal
    2 stówki
    plnów za domenę) więc w razie czego szkoda by było -- całoroczny dorobek ;) by
    poszedł na te
    dwie domeny...

    Teraz kupno domen w AZ.PL nie jest łączone z kwitowaniem rezygnacji z ,,prawa''
    dawanego
    przez wiadomą ustawę -- wiele zmienia się w dniach obecnych...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.net.pl '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 9. Data: 2016-10-29 23:36:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" 5815132e$0$5163$6...@n...neostrada.pl

    > Jak bankomat blisko to można iść, ale zawsze szybciej

    pobiec

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.biz.pl '.O_'

  • 10. Data: 2016-10-30 02:41:03
    Od: n...@p...pl

    > Bankomaty o 3 w nocy?

    zwykłe najzwyklejsze www w internecie, ale takie które bezpromocyjnie pozwala tanio
    kupic i tanio przedłużyć,
    nie kłamiąc na temat rzekomej bezpłatności usługi.

    jeśli www ma być używana długie lata to broń was
    makaronowy Boże przed darmowymi rejestracjami...