  • 1. Data: 2002-10-30 13:33:21
    Temat: Bankomat PKO BP i karta Inteligo...pytanie
    Od: Jacek <a...@p...onet.pl>

    Witam !

    Moze juz bylo na liscie ale nie moge sie doczytac jak jest
    z prowizja przy korzystaniu z karty Inteligo w bankomatach PKO BP.
    Chyba TERAZ powinno byc bez prowizji ?

    pozdrawiam Ja$ek

  • 2. Data: 2002-10-30 13:54:14
    Temat: Re: Bankomat PKO BP i karta Inteligo...pytanie
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "Jacek" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > Moze juz bylo na liscie ale nie moge sie doczytac jak jest
    > z prowizja przy korzystaniu z karty Inteligo w bankomatach PKO BP.
    > Chyba TERAZ powinno byc bez prowizji ?

    chyba jeszcze jest 4,50

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-10-30 14:34:04
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Chyba TERAZ powinno byc bez prowizji ?

    Teraz to moze jeszcze nie, ale w najblizszej przyszlosci tak - i jeszcze nie
    jest powiedziane czy bez prowizji czy z prwoizji 99 gr.

  • 4. Data: 2002-10-31 07:21:53
    Od: "Speedd" <S...@k...net.pl>

    Od 1. listopada - wyplata w bankomatach BP oraz EURONETU! gratis. Wplaty
    gotowkowe - gratis w odzialach PKO BP.

    Tak slyszalem

  • 5. Data: 2002-10-31 07:37:31
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Od 1. listopada - wyplata w bankomatach BP oraz EURONETU! gratis. Wplaty
    > gotowkowe - gratis w odzialach PKO BP.
    >
    > Tak slyszalem

    A gdzie tka slyszales? :)
    Bo molo ci sie pomylic z Pekao SA - bo tam od 1 listopada istotne friko z
    bankomatow Euronetu :)

  • 6. Data: 2002-10-31 08:04:57
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "Speedd" <S...@k...net.pl> wrote in message
    > Od 1. listopada - wyplata w bankomatach BP oraz EURONETU! gratis. Wplaty
    > gotowkowe - gratis w odzialach PKO BP.
    >
    > Tak slyszalem

    może ci się śniło ?...

    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2002-10-31 09:32:56
    Od: "Speedd" <S...@k...net.pl>

    Raczej nie myli mi sie PeKaO SA z PKO BP SA...
    A jesli mi sie nie snilo, to komu bedzie glupipo?

  • 8. Data: 2002-10-31 09:39:20
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    > Raczej nie myli mi sie PeKaO SA z PKO BP SA...
    > A jesli mi sie nie snilo, to komu bedzie glupipo?

    pewnie nikomu, bo jak na razie nikt ci nie zarzucił mówienia nieprawdy tylko
    pytał czy na pewno mówisz prawdę :)) (znany zabieg stosowany m.in. przez
    pana Leppera)

    a swoją drogą mógłbyś podesłać źródło informacji, jeśli rzeczywiście to
    PKOBP wprowadza tą usługę
    na razie w PKO ani w Inteligo nic o tym nie wiedzą :) a 1 listopada już
    jutro

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 9. Data: 2002-10-31 10:14:17
    Od: "Speedd" <S...@k...net.pl>

    Ktory rozsadny czlowiek zdradza swoje zrodla informacji?!

  • 10. Data: 2002-10-31 10:20:10
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    > Ktory rozsadny czlowiek zdradza swoje zrodla informacji?!

    kolejny zabieg "Andrew Leppera"
    Talibowie w Klewkach... ale źródła informacji nie podam :)

    powtarzam, że w Inteligo i PKOBP nie wiedzą nic o tym
    do Euronetu nie dzwoniłem :)

    pozdrawiam
    Piotr