  • 1. Data: 2002-10-30 10:38:48
    Temat: Gdzie ulokować pieniądze??
    Od: "Piteros" <p...@t...net>

    Witam
    Jestem nowy na grupie i powiem szczerze na bankach lokatach idt nie znam sie
    za bardzo.
    W związku z tym mam pytanie, gdzie najlepiej ulokowac pieniądze?? Konto,
    lokata, obligajce skarbu państwa??
    Kwota około 10 000 zł.
    Wiem, że na lokatach stopa procentowa nie jest za wysoka i do tego lokaty są
    chyba oprecentowane ( nie wiem jak teraz, ale gdy się wcześniej wyciągało
    pieniądze traciło się odsetki ?? ), więc może konto ?
    Proszę o jakieś podpowiedzi, sugestie idp.
    Z góry dziękuję i Pozdrawiam
    Piotr Maciszewski

  • 2. Data: 2002-10-30 19:48:20
    Temat: Re: Gdzie ulokować pieniądze??
    Od: "carlos" <o...@g...pl>

    Proponuję np. konto Lukas ePRO, konto eMAX w mBank lub Reifaisen (a może to
    się inaczej pisze...)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2002-10-30 23:09:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    a moze jeszcze napisz na jak dlugo chcesz to inwestowac.
    Ogolnie mozesz zajrzec na www.bankier.pl - i tam jest kilka pomoslow na
    inwestycje

  • 4. Data: 2002-10-30 23:31:19
    Od: DVD_multiregion <d...@c...net>

    Piteros wrote:

    > W związku z tym mam pytanie, gdzie najlepiej ulokowac pieniądze?? Konto,
    > lokata, obligajce skarbu państwa??
    > Kwota około 10 000 zł.

    Ulokuj w sobie, tzn. pójdź na jakieś ciekawe kursy dokształcające, naucz
    się jakiegoś języka, pojedź na wycieczkę do Nepalu i napisz o tym
    książkę (jedna z 3 opcji jest możliwa - na wszystkie razem nie starczy
    ci kasy). Poważnie. IMHO nie ma sensu 'inwestować' 10K PLN. Jeśli już to
    chyba jakieś TFI, ale jak to cała twoja wolna kasa to bym się wahał.
    Pzdr.,
    M.Dudek

    Multiregionalna R1-R6
    wolność twojego kina
    domowego DVD:
    http://clonex.a4.pl/
    mailto:d...@c...net
    =====================

  • 5. Data: 2002-10-31 08:35:12
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > pieniądze  traciło się odsetki ?? ), więc może konto ?
    > Proszę o jakieś podpowiedzi, sugestie idp.

    Jeżeli sie nie boisz proponuje SKOK; oprocentowanie stałe powyżej 9% na okres
    rzędu 9 miesiecy. Patrz dyskusja na temat wysokiego oprocentowania w
    tym "banku".

  • 6. Data: 2002-10-31 15:50:51
    Od: "Piteros" <p...@t...net>

    Witam!