  • 1. Data: 2002-10-30 10:57:34
    Temat: Rozne ciekawe :)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    W MultiBanku w ramach Planów Finansowych złożono wnioski kredytowe na łączną
    kwotę ponad 170.000.000 zł W MultiBanku - detalicznej części BRE Banku SA -
    w ramach Planów Finansowych Klienci złożyli ponad 900 wniosków, na łączną
    kwotę przekraczającą 170.000.000 zł.
    http://beta.prnews.pl/html/display?article=1136
    KD z MultBanku
    ----
    Wychodzi prawie po 190.000 na wniosek :)
    Ale - wlasnie z mBanmiem moga byc problemy - do osiagniecia zyskow -
    potrzeba, zeby udzielil 500 tysiecy kredytow. Ciekawe czy mu szybciej
    pojdzie :)

    I jeszcze ciekawe (szczegolnie oprocentowanie ;):

    Egg launches credit card in France
    Internet bank Egg has announced the arrival of la Carte Egg, an
    international Visa card and the first product to be launched by the UK-based
    company in France.
    http://beta.prnews.pl/html/display?article=1139

    A ten juz mnie rozwalil :)
    CIBC rolls out talking ATMs`
    The Canadian Imperial Bank of Commerce (CIBC), has introduced an audio
    access service to its network of ATMs (automated teller machines).
    http://beta.prnews.pl/html/display?article=1140

    P.S. Nie do uwierzenia moze (dla niektorych :) ale Parnerami PRnews od
    przedwczoraj jest Inteligo i Fortis Bank :)

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-10-30 11:17:44
    Temat: Re: Rozne ciekawe :)
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    > Internet bank Egg has announced the arrival of la Carte Egg, an
    > international Visa card and the first product to be launched by the

    Nie tylko %%, ale tez oplata za karte 35euro ;(( A w multi 35... zlotych
    ;-)))

  • 3. Data: 2002-10-30 11:27:36
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Nie tylko %%, ale tez oplata za karte 35euro ;(( A w multi 35... zlotych
    > ;-)))

    No tak :) Ale biorac pod uwage ich zarobki :) Mozna sobie pozwolic - tym
    bardziej ze chyba debet w koncie u nich nie wystepuje :)

  • 4. Data: 2002-10-30 13:09:50
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > No tak :) Ale biorac pod uwage ich zarobki :)

    Ich zarobki po przeliczeniu na euro juz nie sa tak imponujace ;-) Poza tym
    jednak w eurolandzie ceny mocno poszly w gore... i zycie jest duzo drozsze.

  • 5. Data: 2002-10-30 13:27:32
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Ich zarobki po przeliczeniu na euro juz nie sa tak imponujace ;-) Poza tym
    > jednak w eurolandzie ceny mocno poszly w gore... i zycie jest duzo
    drozsze.

    Czy rzeczywiscie poszly w gore ??? Takie panuje przekonanie,
    ale nie wiem czy nie wynika to ze wzgledow czysto psychicznych:
    zamiast 5000 tysiecy w portfelu masz 2500 (niemcy)
    a jeszcze mniej w innych....
    Mniej zer jakos... :-)
    MarcinP

  • 6. Data: 2002-10-30 13:55:05
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    > Czy rzeczywiscie poszly w gore ??? Takie panuje przekonanie,
    > ale nie wiem czy nie wynika to ze wzgledow czysto psychicznych:

    Poszlo poszlo. Mam tam rodzinę, wiec wiem. O ile drozsze produkty jeszcze
    jako tako wycenili, to na tych tanszych (codziennego uzytku) wszystko
    podrozalo. W skrajnych przypadkach 1DM=1euro. W niemieckiej TV jest o tym
    dosc czesto mowione - polowania na nieuczciwych sklepikarzy, dostawców usług
    itp. Niemcow z ich wyplat po porstu teraz na mniej nieco stac miesiecznie...

    Seb

  • 7. Data: 2002-10-31 09:10:08
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "SCz" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    usług
    > itp. Niemcow z ich wyplat po porstu teraz na mniej nieco stac

    Ty wiesz, ze zdrozalo, twoja rodzina wie, a wedlug tamtejszych urzedow
    statystycznych zmiana walut nie miala wplywu na inflacje ktora ciagle jest
    niska.
    Jakos nie jestem przekonany, ze powinienem polegac na tym, co ty wiesz i
    twoja rodzina wie...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2002-10-31 09:15:54
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Ty wiesz, ze zdrozalo, twoja rodzina wie, a wedlug tamtejszych urzedow
    > statystycznych zmiana walut nie miala wplywu na inflacje ktora ciagle jest
    > niska.

    Czy to ten sam urzad statystyczny co ostatnio sie tak kropnal w wyliczeniach
    bezrobotnych ? ;-)

  • 9. Data: 2002-10-31 10:17:37
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik SCz pisze:

> [...]
    > itp. Niemcow z ich wyplat po porstu teraz na mniej nieco stac miesiecznie...

    We wszyskich krajach które przeszły na euro w mniejszym lub większym
    stopniu widać to zjawisko :/
    Bodajże w Grecji był przecież niedawno strajk konsumentów...

    mj

  • 10. Data: 2002-10-31 11:30:34
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

> [...]
    > niska.
    > Jakos nie jestem przekonany, ze powinienem polegac na tym, co ty wiesz i

    Przejdz sie tam do sklepu po mleczko i buleczke to sie dowiesz w czym
    problem. Albo poogladaj telewizje i posluchaj niemców wskazujących konkretne
    produkty i wielką róznice w cenach - na kopy tego....
    Najbanalniejszy przyklad, do sprawdzenia przez kazdego jezdzacego po
    Europie:
    paliwo - kiedys: w NIemczech taniej niz we Francji, drozej niz w Hiszpanii
    - teraz: najdrozej w Niemczech, we Francji taniej, w Hiszpanii
    prawie tyle co w Polsce ! (Hiszpanie najładniej przewalutowali z moich
    obserwacji...)

    A w oficjalne komunikaty urzędów lepiej nie wierzyć (brać poprawkę). Oni
    zawsze napiszą, że szklanka jest w polowie pelna. A wiadomo, że jest też w
    połowie pusta... Gdybym poczytał jaka jest w Polsce srednia placa, moglbym
    wysnuc wniosek, ze nie ma osob zarabiajacych po 500zł.... A są.

    Seb