  • 1. Data: 2020-01-03 18:42:06
    Temat: Banki nie mają ŻANDYCH podstaw
    Od: z <...@...pl>

    Banki nie mają ŻADNYCH podstaw aby domagać się opłaty za bezpodstawne
    korzystanie z wypłaconych "franków" ;-)

    Zgodnie stwierdził OUKIK i Rzecznik

    A straszenie konsekwencjami uznałbym za nękanie i niedopuszczalne
    wprowadzanie klientów w błąd. Za to mogą być kolejne konsekwencje ;-)

    W świetle dzisiejszego unieważniającego wyroku w tej medialnej sprawie.
    droga do masowych unieważnień kredytów frankowych jest tak szeroka że
    bankowi prawnicy rwą sobie włosy z głowy ;-)

    Ale czad ;-)

  • 2. Data: 2020-01-03 19:28:37
    Temat: Re: Banki nie mają ŻANDYCH podstaw
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >Banki nie mają ŻADNYCH podstaw aby domagać się opłaty za bezpodstawne
    >korzystanie z wypłaconych "franków" ;-)
    >Zgodnie stwierdził OUKIK i Rzecznik

    Ale to nie sa organy stanowiace prawo :-)

    >A straszenie konsekwencjami uznałbym za nękanie i niedopuszczalne
    >wprowadzanie klientów w błąd. Za to mogą być kolejne konsekwencje ;-)

    UOKiK owszem - moze ukarac.

    >W świetle dzisiejszego unieważniającego wyroku w tej medialnej
    >sprawie. droga do masowych unieważnień kredytów frankowych jest tak
    >szeroka że bankowi prawnicy rwą sobie włosy z głowy ;-)

    Zrobilo sie pewnie goraco, ale bank ma juz pewnie apelacje
    przygotowana.

    Wiec Dziubakowie niech sie nie ciesza za wczesnie ... a banki .. byle
    odwlec ...

    Ktos wie, ile jest tych indeksowanych, a ile denominowanych ?

    Dziubakowie swojego kredytu jeszcze nie splacili ... wiec jak to teraz
    powinno byc ?
    Kredyt uniewazniony, wiec w zasadzie wpis z hipoteki nalezy wykreslic,
    i z BIK tez,
    co im otwiera droge do innego kredytu.
    Ale dopiero po wykresleniu, a to moze potrwac z opornym bankiem :-)
    Refinansowanie ... niewaznego kredytu nie mozna przeciez refinansowac
    innym :-)

    Czy kancelaria pojdzie za ciosem i zacznie straszyc terminami
    przedawnienia ?

    J.

  • 3. Data: 2020-01-03 20:44:02
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-03 o 19:28, J.F. pisze:
    > Ale to nie sa organy stanowiace prawo :-)

    A TSUE satnowi? ;-)

    > Zrobilo sie pewnie goraco, ale bank ma juz pewnie apelacje przygotowana.

    hahahahahah ;-) Ubaw po pachy

    > Wiec Dziubakowie niech sie nie ciesza za wczesnie ... a banki .. byle
    > odwlec ...

    j.w.

    > Ktos wie, ile jest tych indeksowanych, a ile denominowanych ?
    >
    > Dziubakowie swojego kredytu jeszcze nie splacili ... wiec jak to teraz
    > powinno byc ?

    Nie wiem czy rżniesz głupa czy faktycznie nie masz w tym temacie wiedzy

    Napiszę tylko że Dziubaki ;-) Wzięły 300 spłaciły 160 i miały jeszcze
    spłacic chyba 500. Teraz spłacą 140 i będzie kwita.

    IO tu uwaga. Bank nie jest właścicielem mieszkania. Właścicielem są
    Dziubaki a mieszkanie jest obciążone hipoteką.

    Żadne odbieranie mieszań nie wchodzi w grę. Bo takie też były STRASZENIA

    A Ty widzę zaczynasz straszyć terminami.

    Jest tyle banków w Polsce które chciałyby udzielić pożyczki na 149 tys.
    że Ty się nie boj ;-)
    Staną na głowie żeby terminy biegły szybciej. Wszak to ta sama zgraja
    pazernych padalców ;-)

  • 4. Data: 2020-01-03 21:29:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >A TSUE satnowi? ;-)

    W zasadzie tak.

    >hahahahahah ;-) Ubaw po pachy

    Myslisz, ze nic nie robili ?

> [...]

    >Dziubaki a mieszkanie jest obciążone hipoteką.
    >Żadne odbieranie mieszań nie wchodzi w grę. Bo takie też były

    Czemu nie ?
    W razie uniewaznienia Dziubaki powinny oddac 140.
    Jak nie oddadza, to normalna egzekucja.
    Z ryzykiem licytacji mieszkania.

    I o tyle prosta, ze bank juz na hipoteke wpisany :-)

    >A Ty widzę zaczynasz straszyć terminami.
    >Jest tyle banków w Polsce które chciałyby udzielić pożyczki na 149
    >tys. że Ty się nie boj ;-)

    No chyba, ze juz sie zmawiaja "Dziubakom nie" :-)
    Dla przykladu wyrzucic ich z wlasnego domu :-)

    Ale ... bank moze by i chcial, ale Dziubaki chwilowo nie maja
    zdolnosci kredytowej, bo w BIK wisi te 800 tys :-)

    Poczekamy, zobaczymy ... teraz chyba czas na apelacje.
    Bo zeby tak bank grzecznie sie poddal ... hm, to Raiffeisen - pewnie
    juz spisal polski oddzial na straty ...

    Ale inne banki to raczej musza walczyc, przynajmniej niektore ... no
    chyba, ze straty im sie przydadza - podatkow nie zaplaca :-)

    J.

  • 5. Data: 2020-01-03 21:50:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-03 o 21:29, J.F. pisze:
    > W zasadzie tak.

    Takiej zasady nie ma zapisanej w traktach. W zasadzie to jest tylko
    uzurpatorstwo.

    > Myslisz, ze nic nie robili ?

    Myślę że marnują czas zamiast minimalizować straty WRÓĆ! ratować
    potencjalne zyski, ;-)

    > I o tyle prosta, ze bank juz na hipoteke wpisany :-)

    Jak głoszą statystyki kredyty frankowe były i są jednymi z najrzetelniej
    spłacanych. Takich klientów opłaca się przygarnąć. Czyż NIE?

    > No chyba, ze juz sie zmawiaja "Dziubakom nie" :-)
    > Dla przykladu wyrzucic ich z wlasnego domu :-)

    Banksterska zgraja nie zna czegoś takiego jak solidarność, rodzina,
    wspólnota. Oni dla mamony zrobią wszystko...

    > Ale ... bank moze by i chcial, ale Dziubaki chwilowo nie maja zdolnosci
    > kredytowej, bo w BIK wisi te 800 tys :-)

    Banki głupie nie są. Mają rozeznanie rynku i prześwietlają klientów.
    Grzechem by było nie zaoferować POMOCY ;-)

    > Poczekamy, zobaczymy ... teraz chyba czas na apelacje.

    Jak ja uwielbiam takie teksty ;-)

    > Ale inne banki to raczej musza walczyc, przynajmniej niektore ... no
    > chyba, ze straty im sie przydadza - podatkow nie zaplaca :-)

    Może też tak być.

    Jak widać nawet nie przeczytałeś archiwum grupy.

    To sobie pogadaliśmy PAAAA ;-)

  • 6. Data: 2020-01-04 00:12:21
    Od: j...@j...org

    On Saturday, January 4, 2020 at 4:44:06 AM UTC+9, z wrote:

    > Napiszę tylko że Dziubaki ;-) Wzięły 300 spłaciły 160 i miały jeszcze
    > spłacic chyba 500. Teraz spłacą 140 i będzie kwita.

    A jakby wzięli kredyt w złotówkach na 300 tys. - ile by mieli do spłacenia?

  • 7. Data: 2020-01-04 11:03:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 Jan 2020 21:50:27 +0100, z napisał(a):
    > Takiej zasady nie ma zapisanej w traktach. W zasadzie to jest tylko
    > uzurpatorstwo.

    Chyba jednak jest.

    > Myślę że marnują czas zamiast minimalizować straty WRÓĆ! ratować
    > potencjalne zyski, ;-)

    Cos w tym jest, ale kto wie, na czym lepiej wyjda ... czy na czym by
    lepiej wyszli ...

    > Jak głoszą statystyki kredyty frankowe były i są jednymi z najrzetelniej
    > spłacanych. Takich klientów opłaca się przygarnąć. Czyż NIE?

    a) jak ruszy lawina wyrokow, to sie statystyki moga zmienic :-)
    b) a Dziubakowie to ten kredyt sumiennie splacali ?

    > Banki głupie nie są. Mają rozeznanie rynku i prześwietlają klientów.
    > Grzechem by było nie zaoferować POMOCY ;-)

    Za drobne 5% rocznie :-)

    > Jak ja uwielbiam takie teksty ;-)

    Taki niestety ten nasz wymiar niesprawiedliwosci :-)

    J.

  • 8. Data: 2020-01-04 11:08:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 Jan 2020 15:12:21 -0800 (PST), j...@j...org
    napisał(a):

    > A jakby wzięli kredyt w złotówkach na 300 tys. - ile by mieli do spłacenia?

    Pewnie ponad 200 - przy ratach stalych na poczatku kapital splaca sie
    powoli, wiec po 10 z 30 lat nie splaca nawet 1/3.

    Pytanie tylko czy rata kredytu zl bylaby obecnie wieksza od raty
    kredytu chf ?

    J.

  • 9. Data: 2020-01-04 11:25:55
    Od: j...@j...org

    On Saturday, January 4, 2020 at 7:08:21 PM UTC+9, J.F. wrote:

    > Pewnie ponad 200 - przy ratach stalych na poczatku kapital splaca sie
    > powoli, wiec po 10 z 30 lat nie splaca nawet 1/3.

    Tzn. wzięliby 300, a do spłacenia tylko 200? Gdzie takie fajne kredyty dają? :)

  • 10. Data: 2020-01-04 12:08:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Jan 2020 02:25:55 -0800 (PST), j...@j...org
    napisał(a):

    > Tzn. wzięliby 300, a do spłacenia tylko 200? Gdzie takie fajne kredyty dają? :)

    Nie, wzieliby 300 na 30 lat, a po 10 latach do splacenia ciagle 250 ..

    Ale to i tak lepiej niz we franku, gdzie wzieli 300, a po 10 latach do
    splacenia jeszcze 500 :-)

    Chociaz ... i to trzeba rate policzyc, bo RRSO to chyba nie pomoze :-)

    J.