  • 1. Data: 2020-01-03 18:47:01
    Temat: revoluteee
    Od: neoniusz <n...@g...com>

    Widzieliscie moi drodzy, ze revolut nazmienial z przelewami z ichniejszego konta do
    Polski i przychodzi praktycznie od razu? Teraz widze, ze nie ma tej "turbo opcji" i
    wszystko idzie szybko. Do mbąka doszło mi w 15 minut (przelew walutowy z grupy BRE,
    ale w PLN). Do mille przyszło następną sesją z revolutowego ING. Wygląda na to, że
    zmiany na lepsze i lepsze. Więcej nie testował. NAJS.

  • 2. Data: 2020-01-03 20:35:03
    Temat: Re: revoluteee
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-03 o 18:47, neoniusz pisze:
> [...]
    ale w PLN). Do mille przyszło następną sesją z revolutowego ING. Wygląda na to, że
    zmiany na lepsze i lepsze. Więcej nie testował. NAJS.

    Znaczy że komputery pozwalają na takie rozwydrzenie? ;-)

  • 3. Data: 2020-01-04 14:05:35
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Wciąż stara śpiewka mono-klienta.
    Santander od dawna daje już bezpłatne express elixir bez ograniczeń (no, jedyne to
    kwota pojedynczego przelewu 5k - oraz dzienny limit zlecanych przez net max. 135k) na
    bezpłatnym "koncie jakie chcę".
    Nie korzysta tylko ten, kto nie chce.

  • 4. Data: 2020-01-04 14:21:24
    Od: neoniusz <n...@g...com>

    W dniu sobota, 4 stycznia 2020 14:05:36 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
> [...]
    kwota pojedynczego przelewu 5k - oraz dzienny limit zlecanych przez net max. 135k) na

    yyy a co to ma do revoluta?

  • 5. Data: 2020-01-05 13:54:45
    Od: g...@g...com

    Revolut coraz bardziej mnie wkurza, apka co dzienne chce aktualizacje spamuje a to
    daje za darmo !? karte za polecenia a to daj na jakies ludy w afryce masakra.
    Karta juz przestalem placic bo nie jest nic lepsza od wielowalutowej aliora.
    Zostalo mi na koncie 1 zl i nie moge go przelac bo komunikat od 2 zl przelew.
    Jeszcze potrzymam, apka wylogowana, a w przyszlosci revolut - do kosza !

  • 6. Data: 2020-01-05 19:41:14
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Przelej złotówkę do rewolwera - i 2zł wypłacisz.