    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Banki nie mają ŻANDYCH podstaw
    Date: Fri, 3 Jan 2020 21:29:57 +0100

    dyskusyjnych:5e0f9984$0$555$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2020-01-03 o 19:28, J.F. pisze:
    >A TSUE satnowi? ;-)

    W zasadzie tak.

    >hahahahahah ;-) Ubaw po pachy

    Myslisz, ze nic nie robili ?

    >Nie wiem czy rżniesz głupa czy faktycznie nie masz w tym temacie
    >wiedzy

    >Napiszę tylko że Dziubaki ;-) Wzięły 300 spłaciły 160 i miały jeszcze
    >spłacic chyba 500. Teraz spłacą 140 i będzie kwita.

    >IO tu uwaga. Bank nie jest właścicielem mieszkania. Właścicielem są
    >Dziubaki a mieszkanie jest obciążone hipoteką.
    >Żadne odbieranie mieszań nie wchodzi w grę. Bo takie też były
    >STRASZENIA

    Czemu nie ?
    W razie uniewaznienia Dziubaki powinny oddac 140.
    Jak nie oddadza, to normalna egzekucja.
    Z ryzykiem licytacji mieszkania.

    I o tyle prosta, ze bank juz na hipoteke wpisany :-)

    >A Ty widzę zaczynasz straszyć terminami.
    >Jest tyle banków w Polsce które chciałyby udzielić pożyczki na 149
    >tys. że Ty się nie boj ;-)

    No chyba, ze juz sie zmawiaja "Dziubakom nie" :-)
    Dla przykladu wyrzucic ich z wlasnego domu :-)

    Ale ... bank moze by i chcial, ale Dziubaki chwilowo nie maja
    zdolnosci kredytowej, bo w BIK wisi te 800 tys :-)

    Poczekamy, zobaczymy ... teraz chyba czas na apelacje.
    Bo zeby tak bank grzecznie sie poddal ... hm, to Raiffeisen - pewnie
    juz spisal polski oddzial na straty ...

    Ale inne banki to raczej musza walczyc, przynajmniej niektore ... no
    chyba, ze straty im sie przydadza - podatkow nie zaplaca :-)

    J.