  • 1. Data: 2006-09-02 20:51:56
    Temat: Banki internetowe
    Od: "Czarny" <c...@v...pl>

    Mam ogromną prośbę!Poradźcie mi proszę w jakim banku założyć sobie konto
    internetowe? Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2006-09-02 22:01:54
    Temat: Re: Banki internetowe
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    Czarny napisał(a):
    > Mam ogromną prośbę!Poradźcie mi proszę w jakim banku założyć sobie konto
    > internetowe? Z góry dziękuję.

    Jezeli nie zalezy Ci na banku z oddzialem to zainteresuj sie typowym
    bankiem internetowym.

    Sa 3 banki internetowe: inteligo, volkswagen banki i mbank. Ten ostatni
    jest najpopularniejszy. Przeanalizuj sobie oferty i cenniki powyzszych
    bankow i zdecyduj, ktory pod Twoim katem bedzie najtanszy. Nie bedziesz
    przeciez korzystal ze wszytkich uslug.

    Jezeli nie chcesz sobie zanadto lamac glowy w tej sprawie to wybierz
    mbank. I tak w praktyce nie oddczujesz roznicy, a ma dosc dobra opinie
    i troche uslug dodatkowych /np. fundusze inwestycyjne/.

    No i jest modny. Te slowa pewnie wywolaja burze na forum - to dobrze,
    niech ludzie polemizuja :-)

    MARIO

    PS Ostatnie akapit to oczywiscie zart.

  • 3. Data: 2006-09-03 07:17:46
    Od: "Grzegorz" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Czarny" <c...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Mam ogromną prośbę!Poradźcie mi proszę w jakim banku założyć sobie konto
    > internetowe? Z góry dziękuję.

    Witam

    Osobiscie polecam Inteligo ze wzgledu na nastepujace zalety:

    - ilosc bankomatow
    - mozliwosc dysponowania gotowka zaraz po odejsciu od okienka kasowego
    - darmowe przelewy wewnatrz Inteligo i PKO BP (najwiekszy bank, sporo
    potencjalnych przelewow)
    - szalenie pozytywna i mila obsluga (infolinia)
    - szybkosc zalozenia konta
    - darmowa infolinia (mozesz dla jednych moze to byc szczegol ale jednak na
    plus)

    Ostatnio spotkalem sie z nastepujaca opinia "(...) w przypadku gdy
    wykonujesz duzo przelewow (DG) warto wybrac mBank z tak przyziemnych powodow
    jak koniecznosc drapania kodow w Inteligo i problem z otrzymaniem wiekszej
    ilosc kart kodow".

    Kazdy zapewne ma swoje zdanie na temat poszczegolnych bankow - ja jednak
    polecam Inteligo :)

  • 4. Data: 2006-09-03 11:47:43
    Od: <a...@e...com>

    hmm konto internetowe to przede wszystkim darmowe przelewy przez Internet i
    zł za prowadzenie konta. dodatkowo darmowa karta VE. hmm LUKAS tak ma czy
    ktoś jeszcze ?

  • 5. Data: 2006-09-03 12:46:28
    Od: "loksim" <loksim4WON_SPAM@WON_SPAMpoczta.onet.lp>

    > Osobiscie polecam Inteligo ze wzgledu na nastepujace zalety:
    > - mozliwosc dysponowania gotowka zaraz po odejsciu od okienka kasowego

    mozesz rozszerzyc to pojecie ?
    wydawalo mi sie, ze po wplacie w pko na konto inteligo, srodki na koncie
    pojawiaja sie z opoznienem

    loksim

  • 6. Data: 2006-09-03 12:51:36
    Od: "Slavekk" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    loksim <loksim4WON_SPAM@WON_SPAMpoczta.onet.lp> napisał(a):

    > mozesz rozszerzyc to pojecie ?
    > wydawalo mi sie, ze po wplacie w pko na konto inteligo, srodki na koncie
    > pojawiaja sie z opoznienem

    Tak było ale nie jest..
    Wprawdzie nie jest to jeszcze tak online by po odejściu od kasy można było
    wpłatę zobaczyć w bankomacie, ale po kilku-kilkunastu minutach...

    Slavekk

  • 7. Data: 2006-09-03 15:10:51
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Mario napisał(a):

    > mbank. I tak w praktyce nie oddczujesz roznicy, a ma dosc dobra opinie

    Ten dyskont bankowy w stylu Biedronki ma dobrą opinię? :-)))

    > i troche uslug dodatkowych /np. fundusze inwestycyjne/.

    A tutaj to nie można zaprzeczyć.

  • 8. Data: 2006-09-03 15:12:04
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    loksim napisał(a):

    > mozesz rozszerzyc to pojecie ?
    > wydawalo mi sie, ze po wplacie w pko na konto inteligo, srodki na koncie
    > pojawiaja sie z opoznienem

    Masz rację, wydawało Ci się. ;-)

    http://inteligo.pl/infosite/nowosci_main_news3107.ht

  • 9. Data: 2006-09-03 15:13:52
    Od: "loksim" <loksim4WON_SPAM@WON_SPAMpoczta.onet.lp>

    > Masz rację, wydawało Ci się. ;-)

    czyli mialem racje
    normalna sytuacja to taka, w ktorej srodki na koncie sa w momencie odejscia
    od kasy

    loksim

  • 10. Data: 2006-09-03 15:21:58
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    loksim napisał(a):

    > czyli mialem racje
    > normalna sytuacja to taka, w ktorej srodki na koncie sa w momencie odejscia
    > od kasy

    Bez przesady, te kilka minut nikogo nie zbawi, chyba, że zaraz po
    wpłacie chcesz tę samą kwotę wyciągnąć z przyoddziałowego bankomatu...