  • 1. Data: 2006-09-02 09:54:01
    Temat: przenosiny do millenium cd...
    Od: m...@g...com

    Witam

    W sprawie opisywanej w eck9iv$7ok$...@n...news.tpi.pl , postąpiłem zgodnie
    z waszymi radami, i wybrałem się do oddziału. Oczywiście, okazało się
    że "właśnie przyszła odpowiedź od analityków", i trzeba jeszcze donieść
    czerwcowy wyciąg (w lipcu kiedy składałem jeszcze nie przyszedł).

    No ok, dostarczyłem, kilka dni minęło - dzwonią!. Informują że linia
    kredytowa została przyznana (przenoszę linię i kartę), ale karta kredytowa
    nie, bo .... zgubili wyciągi z KK i proszą żebym dostarczył jeszcze raz.

    Przynajmniej szczerzy są ... tylko że cholera człowieka bierze...

    p. m.

  • 2. Data: 2006-09-02 10:32:53
    Temat: Re: przenosiny do millenium cd...
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

> [...]
    > nie, bo .... zgubili wyciągi z KK i proszą żebym dostarczył jeszcze raz.
    >
    > Przynajmniej szczerzy są ... tylko że cholera człowieka bierze...

    Chyba nie dałeś im oryginałów wyciągów tylko zrobili sobie kopię...

    Paweł

  • 3. Data: 2006-09-02 12:51:14
    Od: m...@g...com

    Paweł wrote:

    > Chyba nie dałeś im oryginałów wyciągów tylko zrobili sobie kopię...

    No oczywiście, ale mimo wszystko, noszenie kilka razy tego samego nie jest
    najfajniejszym zajęciem.

    p. m.