  • 181. Data: 2009-05-17 14:40:14
    Temat: Re: Banki chcą się ustawowo obłowić.
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysztof Halasa" news:m3octr4z2r.fsf@intrepid.localdomain

    > Kto tu wlasciwie jest przestepca? Czy nie ten, kto wprowadzajac
    > absurdalne ograniczenia, zmusza kierowcow do ich lamania,
    > i w konsekwencji do placenia mu haraczu?

    To są właśnie polskie standardy... przepisy ruchu drogowego ustalają Ci,
    którzy za kółkiem siedzieli tylko w dzieciństwie... Rozkłady jazdy autobusów
    i tramwajów (oraz ich trasy) ustalają Ci, którzy do roboty dojeżdżają
    własnymi samochodami a problemy komunikacji zbiorowej znają tylko z
    opowiadań. Stróżami prawa są ci sami ludzie, którzy po robocie parają się
    gangsterką, wymuszaniem haraczy itp. Prawa ustalają Ci co dawno siedzieć
    powinni w pierdlu albo w psychiatryku.

    Witamy w Polsce.

    PS.
    Cały czas aktualne (i chyba b. długo jeszcze będzie aktualne): Gdzie kończy
    się logika, zaczyna się Polska :)

  • 182. Data: 2009-05-17 14:42:42
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    n.googlegroups.com

    > Tak. O mBanku wiedział skarbowy z uwagi na mBiznes.

    Czyli jeżeli dobrze rozumuje w przypadku osoby, która od pewnego czasu nie
    rozliczała się z US (praca po za Polską), a konto na kiedy kiedyś szły
    zwroty podatku zostało zamknięte to raczej jest nikła szansa, że US zna
    konto osoby ukaranej mandatem - no chyba, że dojdą do niego po numerze
    konta, z którego dokonano przelewu za "chwilę przyjemnego zapomnienia", ale
    wtedy jest rzeczą logiczną, że przelew do nich doszedł (a tym samym mandat
    został zapłacony) i niech się od człowieka odpierniczą :)

  • 183. Data: 2009-05-17 15:15:13
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 16 May 2009 19:39:51 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Żeby długo nie szukać - Pekao S.A.. Prowadzenie za darmo,

    Jak na darmowe konto, 3,99 zł miesięcznie to faktycznie nie dużo ;)

    > karta za darmo.

    Tak, 40 zł to rzeczywiście "za darmo" ;)

    > A taki Bank Pocztowy to pies? 5zł miesięcznie

    I znowu "za darmo" ;)

    > (można się zwolnić)

    Taaak. Dokonując co miesiąc transakcji kartę na kwotę co najmniej 500
    zł. A jak zrobi za 499.99 to już płaci.
    Już widzę, jak 90-letnia emerytka płaci na placu za ziemniaki kartą
    płatniczą :)
    Zaproponuj może swojej babci, że jej założysz takie konto i że będzie
    sobie pieniądze wyjmowała z bankomatu.
    Żeby Ci oszczędzić wstydu, nie będę prosił o napisanie nam jak Twoja
    babcia na tę propozycje zareagowała.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 184. Data: 2009-05-17 15:16:04
    Od: Dąbrowski <0...@a...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:gumtp8$h5f$1@inews.gazeta.pl...

    > Żeby długo nie szukać - Pekao S.A.. Prowadzenie za darmo, karta za
    > darmo.

    Które z kont w Pekao ma takie warunki? Czy znieśli już opłatę za obsługę
    karty do bankomatu?

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4080 (20090515) __________

  • 185. Data: 2009-05-17 15:17:50
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 17 Maj, 11:09, "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl> wrote:

    > nie zaplacony przez ok 3 mies (w Krk, z relacji znajomych dosc szybko sie
    > upomnieli w porownaniu do innych miast/wojewodztw)

    Rzeczywiście szybko. Do mnie wówczas dotarli po prawie dwóch latach
    (Wawa). Mandat był spod Szczecina.

  • 186. Data: 2009-05-17 15:20:06
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 17 Maj, 16:42, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

> [...]
    > wtedy jest rzeczą logiczną, że przelew do nich doszedł (a tym samym mandat
    > został zapłacony) i niech się od człowieka odpierniczą :

    To, co mają w aktach, na pewno sprawdzą: numert kont, pracodawcę itp.

  • 187. Data: 2009-05-17 15:21:22
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 17 Maj, 17:15, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    > Zaproponuj może swojej babci, że jej założysz takie konto i że będzie
    > sobie pieniądze wyjmowała z bankomatu.
    > Żeby Ci oszczędzić wstydu, nie będę prosił o napisanie nam jak Twoja
    > babcia na tę propozycje zareagowała.

    + !

  • 188. Data: 2009-05-17 15:33:22
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    .googlegroups.com

    > To, co mają w aktach, na pewno sprawdzą: numert kont, pracodawcę itp.

    Firma upadła, a konto jest zamknięte... no ale w PL wszystko jest możliwe :)

  • 189. Data: 2009-05-17 15:33:40
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 17 May 2009 14:45:15 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Rozumiem, że taki dział znajduje się w US, do którego należy moja
    > dzielnica/ulica :)

    us z ktorym sie normalnie rozliczasz

    > jeżeli tak to dobrze, mam go od siebie 3 minuty
    > spacerkiem :)

    ja wszystko zawsze telefonicznie zalatwiam

    > A teraz jeszcze pytanie może trochę z innej beczki. Jako porządny
    > człowiek/obywatel ;) zapłaciłem (przelewem z konta) mandat na drugi dzień po
    > jego otrzymaniu. Za kilka tygodni wyjeżdżam z Polski na jakieś 6 miesięcy. W
    > międzyczasie na mój adres przychodzi papier, że zalegam z zapłatą za mandat
    > (ABSURD - zapłaciłem!) i czy w takim przypadku w moim imieniu do US z
    > wydrukiem, potwierdzenia przelewu może udać się np. siostra i pokazać
    > nadgorliwym urzędnikom, że jestem porządnym obywatelem, który sumiennie
    > reguluje należności za przyjemnie chwile słabości :)

    najprosciej bedzie zadzwonic i sie zapytac :) moze wystarczym im wyslane
    faksem potwierdzenie przelewu

    --
    marcin

  • 190. Data: 2009-05-17 15:50:20
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zly" news:oetcvxqk5rmv$.dlg@piki.fixed

    > ja wszystko zawsze telefonicznie zalatwiam

    Nawet wyjaśnienie sprawy, że mandat, który widnieje u nich jako nie
    zapłacony został w rzeczywistości zapłacony, na drugi dzień po jego
    otrzymaniu? - eee jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Jak nie zobaczą na
    papierze, że przelew został zrealizowany to nie uwierzą :) (nie zapominajmy,
    że dla znacznej części urzędników w US każdy petent jest potencjalnym
    złodziejem he he he)

    > najprosciej bedzie zadzwonic i sie zapytac :) moze wystarczym im wyslane
    > faksem potwierdzenie przelewu

    He he, na razie nie dzwonie. Mandacik zapłaciłem (jak przystało na
    porządnego obywatela), a jeżeli wyjdzie jakiś smrodek z ich szafy, że niby
    nie zapłaciłem itp (odpukać - mam nadzieję, że nie mają tam tak wielkiego
    burdelu jak sobie wyobrażam), to wtedy będę się martwił - jak nie będzie się
    dało tego załatwić "korespondencyjnie" bądź przez najbliższą rodzinę to
    wtedy trzeba będzie wyskoczyć na kilka dni do Polski :)