  • 201. Data: 2009-05-17 21:44:34
    Temat: Re: Banki chcą się ustawowo obłowić.
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 17 Maj, 23:25, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Kocham tej kraj :)

    Ja też kocham ten kraj, ale systemu nienawidzę. Ciekawe, kiedy zrobi
    się gorąco, kto będzie broni takiego "państwa" ? Kulczyk z
    Kwaśniewskim i Marcinkiewiczem ?

  • 202. Data: 2009-05-17 21:51:21
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    a.googlegroups.com

    > Ja też kocham ten kraj, ale systemu nienawidzę.

    Nie ty jeden :)

    > Ciekawe, kiedy zrobi się gorąco, kto będzie broni takiego "państwa" ?
    Kulczyk z
    > Kwaśniewskim i Marcinkiewiczem ?

    Marcinkiewicz by Ci odpowiedział: "dobre pytanie" :)

    PS.
    Czasami kiedy ze znajomymi starami się globalnie spojrzeć na polskie
    piekiełko dochodzimy do wspólnych wniosków, że jednym ratunkiem dla tego
    kraju jest... jego podział na kilka innych państw z jednoczesnym
    "rozliczeniem" rządzących za drugą Japonie, Irlandię i to całe szambo, tak
    jak miało to miejsce w niedalekiej przeszłości w Rumunii z pewnym przywódcą
    i jego kompanami.

  • 203. Data: 2009-05-17 22:05:33
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 17 Maj, 23:51, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:
    > Kwaśniewskim i Marcinkiewiczem ?
    >
    > Marcinkiewicz by Ci odpowiedział: "dobre pytanie" :)

    Raczej Maleszka, o tym jakże znamiennym symbolu polskich przemian mi
    się zapomniało !

> [...]
    > jak miało to miejsce w niedalekiej przeszłości w Rumunii z pewnym przywódcą

    Też tak zaczyna mi się zdawać. I żadnych powstań, bo wyjdzie jak
    zwykle. Wrażliwi zginą, zostanie kurwa i złodziej, Maruszewicz i
    Szlangbaum...

  • 204. Data: 2009-05-17 22:08:10
    Od: c...@g...com

    On 17 Maj, 22:26, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Najgorsze jest to, że te niegodziwości uderzają w uczciwych i zarazem
    > biednym ludzi. /.../
    Tak - zawsze jest tak, że wszyscy są skorumpowani poza narzekającym -
    on jest absolutnie bez skazy. Ziemkiewicz nawet popełnił o tym książkę
    pt.: "Polactwo". Polecam.

  • 205. Data: 2009-05-17 22:17:49
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 18 Maj, 00:08, c...@g...com wrote:

    > Tak - zawsze jest tak, że wszyscy są skorumpowani poza narzekającym -
    > on jest absolutnie bez skazy. Ziemkiewicz nawet popełnił o tym książkę
    > pt.: "Polactwo". Polecam.

    Jak rąbniesz starego malucha, to pójdziesz do puszki. Jak rąbniesz
    ("sprywatyzujesz") całą branżę gospodarki - dostaniesz tytuł
    "Biznesmena Roku". Naprawdę nie widzisz żadnej różnicy ?

    Ziemkiewcz wiele szkody poczynił tą książką. Zapomniał chłopak, że
    jedną z najbardziej roszczeniowych grup interesów w Polsce, a
    jednocześnie najbardziej kosztownych jest tzw. wielki biznes.

  • 206. Data: 2009-05-18 04:09:44
    Od: zgred <z...@n...com>

    Valdi.Pavlack pisze:
> [...]
    > jak miało to miejsce w niedalekiej przeszłości w Rumunii z pewnym przywódcą

    [Chyba zaczynamy sobie wtórować w paru podwątkach ;) ]

    Nie zapominaj, że w tym kraju naród wybrał sobie na prezydenta i
    premiera pzpr-owskich aparatczyków, zamiast w 90 roku przyozdobić nimi
    latarnie ku przestrodze bandytów.

    Welcome to democracy!

    --
    Dziękuję, pozdrawiam. Zgred.

  • 207. Data: 2009-05-18 05:25:34
    Od: c...@g...com

    On 18 Maj, 00:17, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Jak rąbniesz starego malucha, to pójdziesz do puszki. Jak rąbniesz
    > ("sprywatyzujesz") całą branżę gospodarki - dostaniesz tytuł
    > "Biznesmena Roku". Naprawdę nie widzisz żadnej różnicy ?
    Też prawda.
    Podaje on również innych przykład: jedzie znajomy taksówką i
    taksówkarz: jacy to ci "na górze" są złodzieje, kradną na prawo i
    lewo, wszyscy co do jednego - po czym dojeżdżają - licznik wskazuje
    18zł - taksówkarz szybko go kasuje i do klienta: 20 się należy. [nawet
    jeśli nie napisałem dokładnie to główną myśl oddaje].

  • 208. Data: 2009-05-18 07:07:25
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <c...@g...com>
    .googlegroups.com

    > Tak - zawsze jest tak, że wszyscy są skorumpowani poza narzekającym -
    > on jest absolutnie bez skazy.

    A czy ja gdzieś piszę, że jesteś święty? NIE! Różnica między tym bajzlem,
    który od czasu do czasu sfinansuję ze swoich podatków jest taka, że oni
    bawią się w wojnę w piaskownicy za moje, nasze pieniądze.
    Ja jestem dużym chłopcem, które swoje "klocki" kupuje za swoje, ciężko i
    uczciwie zarobione pieniądze! :)

    > Ziemkiewicz nawet popełnił o tym książkę
    > pt.: "Polactwo". Polecam.

    W wolnej chwili napewno się zapoznam.

  • 209. Data: 2009-05-18 07:08:55
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    h.googlegroups.com

    > Raczej Maleszka, o tym jakże znamiennym symbolu polskich przemian mi
    > się zapomniało !

    Niestety się zapomniało...

    > Też tak zaczyna mi się zdawać. I żadnych powstań, bo wyjdzie jak
    > zwykle. Wrażliwi zginą, zostanie kurwa i złodziej, Maruszewicz i
    > Szlangbaum...

    Zawsze to można zrobić w bardziej cywilizowany sposób... można, ale czy
    warto?

  • 210. Data: 2009-05-18 10:14:24
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 16 May 2009 06:59:10 +0200, Tristan napisał(a):

    > Ale systemy bankowe już takie są. Wielokrotna redundancja danych na różnych
    > etapach zapewnia bezpieczeństwo.

    Od zapewnienia bezpieczeństwa danych do _całkowitej bezawaryjności_ daleka
    droga. Widziałeś kiedyś jakiś większy system (niekoniecznie bankowy)?

    --
    Kojer