eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBank i ważność DO › Bank i ważność DO
  • Data: 2023-03-24 14:07:02
    Temat: Bank i ważność DO
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pamiętam, że kiedyś przez ileś lat miałem nie uaktualniony dowód w banku
    (i to nie jednym) i nic się złego nie działo.

    Syn przegapił, że DO traci ważność (pierwszy raz w życiu mu się to
    przytrafia) i nagle mBank go odciął od możliwości korzystania z jego kasy.
    Ma ważny paszport. Jak z kimś tam z banku rozmawiał to się dowiedział,
    że: 'Jakby od samego początku był wpisany i dowód i paszport to co
    innego, ale tak to nic się nie da zrobić'.

    Tak to teraz działa, czy może konsultant nie wszystko wiedział?

    Banki teraz mogą/muszą z tak błachego powodu nagle odciąć człowieka od
    pieniędzy?
    Powód według mnie błachy, bo przecież wiadomo, że osoba dalej jest tą
    samą osobą a hasło nie ulega jakiemuś automagicznemu upublicznieniu w
    dniu końca ważności dokumentu czyli bezpieczeństwo operacji jest takie
    jak było.

    Skoro banki mają obowiązek traktowania klientów jak głuków i tłumaczyć
    każdemu, że kursy walut się zmieniają i że zmienne oprocentowanie
    kredytów jest zmienne to może mają też obowiązek uwzględniać nie tylko
    głupotę ale i zapominalstwo i z odpowiednim wyprzedzeniem przypominać,
    że dowód przestanie być ważny, a jak nie to może jakaś kara, a dla
    klienta odszkodowanie...

    Ostatnio coraz więcej widzę argumentów, aby wrócić do gotówki, jak za
    starych dobrych czasów.
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1