  • 1. Data: 2004-09-13 22:10:36
    Temat: Bank BPH wyznacza kierunki rozwoju bankowości internetowej
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Od 13 września Klienci Banku BPH mogą korzystać z pierwszego w Polsce
    internetowego systemu maklerskiego w pełni zintegrowanego z systemem
    bankowości internetowej Sez@m. Oznacza to, że dzięki wykorzystaniu
    jednolitego sposobu autoryzacji użytkownika (single sign-on), Klienci
    uzyskują dostęp do wszystkich funkcji internetowego systemu bankowego,
    wzbogaconego obecnie o system maklerski.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,6519

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-09-14 07:15:11
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > uzyskują dostęp do wszystkich funkcji internetowego systemu bankowego,
    > wzbogaconego obecnie o system maklerski.

    O mało się nie zaksztusiłem kawką :-)

    AMRA ja mam taki postulat: dawaj tytuły postów od siebie, a nie przeklejaj tego
    marketingowego bełkotu, bo pomyślę, że chodzisz na pasku swoich informatorów :-(

    Jacek

  • 3. Data: 2004-09-14 07:26:35
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jacek <j...@p...onet.pl> wrote:
    > AMRA ja mam taki postulat: dawaj tytuły postów od siebie, a nie
    > przeklejaj tego marketingowego bełkotu, bo pomyślę, że chodzisz na
    > pasku swoich informatorów :-(

    hehehe, ok :) To jest do zrobienia - czasami pol tekstu bym pozamienial -
    ale czasu malo.

    http://www.PRnews.pl

  • 4. Data: 2004-09-14 07:30:48
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński said the following on 2004-09-14 09:26:

    > hehehe, ok :) To jest do zrobienia - czasami pol tekstu bym pozamienial -
    > ale czasu malo.

    Mam lepszy pomysł. Nie wysyłaj na grupę :-P
    IMHO kto chciał zasubskrybować PRNews już to zrobił.
    KJ

  • 5. Data: 2004-09-14 07:32:03
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam lepszy pomysł. Nie wysyłaj na grupę :-P

    Wysylanie na grupe akurat nie jest zlym pomyslem.

    Daniel

    --
    Marlin: Moj syn zostal zabrany przez tych nurkow...
    Chum: Ludzie. Uwazaja, ze wszystko nalezy do nich.

  • 6. Data: 2004-09-14 07:32:20
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Kamil Jońca wrote:

    > Mam lepszy pomysł. Nie wysyłaj na grupę :-P
    > IMHO kto chciał zasubskrybować PRNews już to zrobił.
    > KJ

    a czemu nie wrzucac?? Nie wszystko czlowiek ma czas czytac, szczegolnie
    gdy dostaje setki maili dziennie, a tak na newsach zawsze jak tytol
    podpasuje, to sie rzuci okiem.

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 7. Data: 2004-09-14 07:43:16
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:
    > Mam lepszy pomysł. Nie wysyłaj na grupę :-P
    > IMHO kto chciał zasubskrybować PRNews już to zrobił.

    Nie wszyscy, chca lub moga
    No i staram sie wybierac co ciekawsze, aczkolwiek czasami dzika satysfakcje
    robi mi wyslanie tekstu zupelnie nie zmienionego ;) Nawet bez mojego
    komentarza zostana trafnie ocenione :))))

    http://www.PRnews.pl

  • 8. Data: 2004-09-14 07:48:04
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Daniel M.J." <q...@c...pbz> napisał w wiadomości

    > Wysylanie na grupe akurat nie jest zlym pomyslem.

    Tylko czego akurat na tą, jest przecież pl.rec.humor.najlepsze :-)

    pzdr

  • 9. Data: 2004-09-14 23:05:19
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    napisał w wiadomości news:ci66h9$nn8$1@news.onet.pl...

    > hehehe, ok :) To jest do zrobienia - czasami pol tekstu bym pozamienial -
    > ale czasu malo.

    Bedzie OT, ale niech tam: przypomina mi sie nalepka na samochodzie:
    "Tak wielu przechodniow, tam malo czasu..."

  • 10. Data: 2004-09-15 07:41:47
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    Oj, wyznacza, wyznacza.
    Jak to było? Single sign on?
    Tyle, że nie działający :-)

    Wg. infolinii "kłopoty z zalogowaniem powinny ustąpić około 9:45".

    Jacek