  • 11. Data: 2004-09-15 08:20:37
    Temat: Re: Bank BPH wyznacza kierunki rozwoju bankowości internetowej
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jacek <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Oj, wyznacza, wyznacza.
    > Jak to było? Single sign on?
    > Tyle, że nie działający :-)

    Tyle zle gadacie, ze az sam sprawdze kurka jak to dziala.
    Tester Amra bedzie nadawal ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 12. Data: 2004-09-15 09:17:16
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Tyle zle gadacie, ze az sam sprawdze kurka jak to dziala.
    > Tester Amra bedzie nadawal ;)

    Polecam. Zwłaszcza w tandem Sez@m z KK.
    Przed chwilą na KK: środki dostępne 0 zł. Nawet mi się nie chce już dzwonić...

    Jacek

  • 13. Data: 2004-09-15 09:27:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jacek <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Polecam. Zwłaszcza w tandem Sez@m z KK.
    > Przed chwilą na KK: środki dostępne 0 zł. Nawet mi się nie chce już
    > dzwonić...

    KK mam w Multi - nie planuje wiecej przez najblizszy czas. ;) Ale moze konto
    maklerskie...

    http://www.PRnews.pl

  • 14. Data: 2004-09-15 09:44:53
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > KK mam w Multi - nie planuje wiecej przez najblizszy czas. ;) Ale moze konto
    > maklerskie...

    To weź Srebrnego Sez@ma. M@kler wtedy jest w cenie. Albo Sez@ma Inwestora,
    chociaż nie wiem, czy po poniedziałkowych zmianach ma jakąś przewagę na Srebrym.
    Jeśli chodzi o M@klera (starego, bo nowego jeszcze nie oglądałem) to nie miałem
    zastrzeżeń. Może dlatego, że był to pierwszy i jedyny system, którego używałem.
    No i jeszcze dlatego, że były to moje pierwsze kroki na giełdzie (o kurde to ja
    lamer handluję prawdziwymi akcjami), że była hossa i udało mi się osiągnąć 40% z
    zainwestowanego niewielkiego kapitału w ~6 miesięcy, zanim wycofałem się na z
    góry upatrzone pozycje. A że zostało mi po handlu 30 zł na rachunku, kupiłem _za
    wszystko_ parę akcji Próchnika. Nie interesowałem się tym długo...a teraz jest
    to warte ze 100 zł. Żebym ja to wcześniej wiedział, że podskoczy 3 krotnie :-)

    Jacek