  • 1. Data: 2004-09-13 16:43:09
    Temat: nigdy w zyciu pkosa
    Od: "gs" <g...@w...pl>

    nigdy w zyciu pkosa

  • 2. Data: 2004-09-13 16:48:09
    Temat: Re: nigdy w zyciu pkosa
    Od: "Mmac" <m...@b...com>

    Użytkownik "gs" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ci4irl$5mh$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > nigdy w zyciu pkosa
    Powiedziałem im ... już dwa lata temu i życie jest piękniejsze.
    Maciek

  • 3. Data: 2004-09-13 17:49:37
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    gs napisał(a):

    > nigdy w zyciu pkosa

    Dobrze a jakieś szczegóły?

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 4. Data: 2004-09-13 18:51:08
    Od: Gree <g...@o...pl>

    *Dnia*: 2004-09-13 18:43
    *gs* napisał(a):

    > nigdy w zyciu pkosa

    Noooo tak, krótko i treściwie :) Ale dlaczemu? :)

    Gree

  • 5. Data: 2004-09-13 19:06:47
    Temat: przesadzasz
    Od: s...@p...onet.pl

    > nigdy w zyciu pkosa

    przesadzasz

  • 6. Data: 2004-09-13 21:14:38
    Temat: Re: przesadzasz
    Od: "DJ" <d...@p...pl>

    > przesadzasz

    nie, nie przesadza. Moje pierwsze konto miałem właśnie w pkosa. Nigdy nie
    zapomne pierwszej wizyty w Lukas Banku. W pkosa stare, opryskliwe babska,
    kolejki i notorycznie popsuty bankomat. W Lukasie podczas zakładania konta
    miałem wrażenie, że babeczka zaraz wejdzie pod stolik i ...
    Chociaż z drugiej strony wiem, że w pkobp jest jeszcze gorzej. Kilka dni
    temu musiałem skorzystać z usług oddziału w Rotundzie (realizacja
    zagranicznego czeku, robią to jako jeden z nielicznych banków), cała
    operacja łącznie z staniem w kolejkach zajęła prawie 2h, kobitka wydrukowała
    chyba z 15 stron papierów, wszystko w 4 kopiach!!! Ja tam nie miałem
    wyjścia, musiałem iść do nich, ale naprawdę chciałby miedzieć, co zmusza
    tych biednych ludzi do trzymania tam RORów!!!

    Pozdr
    DJ

  • 7. Data: 2004-09-14 07:10:29
    Od: s...@p...onet.pl

    > nie, nie przesadza. Moje pierwsze konto miałem właśnie w pkosa. Nigdy nie
    > zapomne pierwszej wizyty w Lukas Banku.

    ty też przesadzasz a podanie przykładu Lukasa tylko to potwierdza

  • 8. Data: 2004-09-15 08:54:08
    Od: "SD" <s...@o...pl>

    Użytkownik "DJ" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    wydrukowała
    > chyba z 15 stron papierów, wszystko w 4 kopiach!!! >

    Wcale nie musiales :)
    Wystarczylo isc do BRE na rogu Krolewskiej i Marszalkowskiej, zlatwiam tam
    czeki zagraniczne w 10 minut( fakt ze pozniej trzeba czekac 3 tygodnie na
    kase na koncie)

    --
    SD