  • 1. Data: 2004-09-13 19:56:41
    Temat: mBank - zgłupiałem już zupełnie.... [co oni przysyłają ?]
    Od: "Jerry.J" <j...@N...SPAM.gazeta.pl>

    Witam

    Wysłałem jakiś czas temu wypełnioną umowe i specjalny druczek (wydruk z PDFa
    ze ich strony), kserokopie kilku stron dowodu osobistego, itd.....

    Teraz przyszła przesyłka z mBanku, a w niej:

    1. Regulamin (przyda się)
    2. Taryfy/Prowizje (jeszcze bardziej się przydadzą)
    3. Umowa o prowadzenie bankowych rachunków oszczędnosciowych-rozliczeniowych
    4. do umowy spinaczem przyszyta: kartka - Potwierdzenie otwarcia /
    przekształcenia rachunku (Rodzaj rachunku: EKONTO ; Numer rachunku:
    XXXXXXXXXXXX, Rachunek prowadzony na rzecz,.... Wrzystko się zgadza....
    5. ponAdto do umowy spinaczem przyszyte: pakiet aktywacyjny oraz lista
    haseł jednorazowych
    6. Druk: Polecenie przelewu wynagrodzenia na rachunek bankowy w mBanku

    Wszystko OK, z powyższego wynika, że mam założone konto (i musze je jeszcze
    aktywować) - Czy tak ???

    Ale o dziwo dostałem jeszcze:

    7. Koperte z adresem mBanku (opłata przerzuconan na nich, nie potrzebny
    znaczek) - tylko po co ???
    8. Oraz papier:

    Witamy serdecznie,
    miło nam poinformować, że na Twój wniosek otworzyliśmy rachunek w mBanku, w
    złąeczeniu.........

    Uprzejmie prosimy o niezwłoczne podpisanie Umowy o prowadzenie bankowych
    rachunków oszczędnościowo rozliczeniowych........wraz z kserokopiami stron
    dowodów osobistych....... (serie i numer, imie (imiona), PESEL, adres
    zamieszkania)

    ...itd itd.....

    ----------------------------

    PO CO TO ????? (punkt 7. i 8.)???? Ja już im wysłałem umowe (wydruk ze
    strony www.mbank.pl i kserokopie dowodu) !!!!!

    Jeszcze raz mam wysłać to samo ?? To bład ich pomyłka ??? Czy ja czegoś nie
    rozumiem ????

    NIC NIE ROZUMIEM !! Oświeccie mnie, prosze :)

    Pozdr.
    Jerry.

    Pozdr.

  • 2. Data: 2004-09-13 20:03:07
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    zadzwon na mlinie to tylko 35 groszy

  • 3. Data: 2004-09-13 20:07:16
    Od: "Jarocki" <j...@N...SPAM.op.pl>

    "LuK" <f...@N...pl> wrote in message
    > zadzwon na mlinie to tylko 35 groszy

    Świetna odpowiedź ! :)))

    Pomóżcie facetowi !

  • 4. Data: 2004-09-14 00:05:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Jarocki j...@N...SPAM.op.pl ...

    > Świetna odpowiedź ! :)))

    odpwoiedz była OK, jezeli jestes pewien ze wszystko jest OK (wszystko
    wysłałes tak jak trzeba) a mimo to kaza ci cos przysłac to zadzwoń. A jak
    jestes pewien ze wszystko jest ok i nie chcesz dzwonic, to wplac 1 zł na
    konto i spróbuj przelac gdzies tego zylaka!!!
    P.S. oczywiscie uwagi kieruje do Jerrego.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 5. Data: 2004-09-14 05:30:58
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "LuK" <f...@N...pl> napisał w wiadomości
    > zadzwon na mlinie to tylko 35 groszy

    0-801 3....
    35 groszy za 3min/6min

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2004-09-14 07:45:42
    Od: n...@p...onet.pl

    > ... A jak jestes pewien ze wszystko jest ok
    > i nie chcesz dzwonic, to wplac 1 zł na
    > konto i spróbuj przelac gdzies tego zylaka!!!

    A po co mu ta złotówka?
    Wystarczy, ze zleci przelew przyszły,
    jak system zlecenie przyjmie - znaczy że konto już działa.

  • 7. Data: 2004-09-14 08:45:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik n...@p...onet.pl ...

    > A po co mu ta złotówka?
    > Wystarczy, ze zleci przelew przyszły,
    > jak system zlecenie przyjmie - znaczy że konto już działa.

    aha, ok

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 8. Data: 2004-09-14 12:34:45
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > 0-801 3....
    > 35 groszy za 3min/6min

    myslalem ze bez ograniczen czasowych :/

  • 9. Data: 2004-09-14 12:53:22
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > myslalem ze bez ograniczen czasowych :/

    0-801 1.... jeden impuls (w TPSA na ogol 0,35zl) za cala rozmowe
    0-801 3... jak za rozmowe lokalna (0,35zl za 3/6 min)
    0-801 5 (czy 6, juz nie pomne).... jedn impuls za minute

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 10. Data: 2004-09-14 20:51:45
    Temat: Re: mBank - zgłupiałem już zupełnie.... [co oni przysyłaj? ?]
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 13 Sep 2004 21:56:41 +0200, "Jerry.J"
    <j...@N...SPAM.gazeta.pl> wrote:

    >PO CO TO ????? (punkt 7. i 8.)???? Ja już im wysłałem umowe (wydruk ze
    >strony www.mbank.pl i kserokopie dowodu) !!!!!
    Sadze, ze automatem wysylaja ta koperte i tekst do wszystkich nowych
    klientow, nie wnikajac w to czy klient juz przyslal umowe (ze strony)
    czy tez dopiero ma ja podpisac i przyslac :) Koperte zachowaj, kiedys
    sie moze przydac.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!