  • 1. Data: 2004-09-13 21:53:53
    Temat: CITI - jaka nazwa banku na przelewie?
    Od: "[.:whammy:.]" <w...@W...pl>

    witam, jaka wlasciwie nazwe banku wpisuje sie wypelniajac dane do przelewu?
    Citibank /CitibankHandlowy /Citibank Handlowy SA?
    czy moze jeszcze inna.

    I czy jesli z polskiego konta walutowego przelewam na konto walutowe citi
    [czyli rowniez polskie w tym wypadku]. potrzebuje do tego swift kodu?
    jesli tak - jaki on jest dla citi?

    BTW: czy Wam kiedykolwiek dziala poprawnie strona Citi? Mi sie co chwila
    nie chca ladowac poszczegolne elementy :o/

    --
    pozdrawiam,

    ---------------------------------------------[.:wham
    my:.]

  • 2. Data: 2004-09-13 21:58:28
    Temat: Re: CITI - jaka nazwa banku na przelewie?
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz>

    Użytkownik "[.:whammy:.]" <w...@W...pl> napisał w wiadomości
    > witam, jaka wlasciwie nazwe banku wpisuje sie wypelniajac dane do
    przelewu?
    > Citibank /CitibankHandlowy /Citibank Handlowy SA?
    > czy moze jeszcze inna.

    Bank Handlowy w Warszawie SA.

    Citibank Handlowy to tylko nazwa marki (znak towarowy). Nazwa rejestrowa (i
    w KIR'ze) jest ta powyzsza.

    Daniel

    --
    Marlin: Moj syn zostal zabrany przez tych nurkow...
    Chum: Ludzie. Uwazaja, ze wszystko nalezy do nich.

  • 3. Data: 2004-09-13 22:53:18
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "[.:whammy:.]" <w...@W...pl> writes:

    > witam, jaka wlasciwie nazwe banku wpisuje sie wypelniajac dane do przelewu?
    > Citibank /CitibankHandlowy /Citibank Handlowy SA?
    > czy moze jeszcze inna.

    Żadną. Na druczkach przelewu nie ma rubryki "nazwa banku".

    MJ

  • 4. Data: 2004-09-14 04:37:07
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Michal Jankowski wrote:

    > Żadną. Na druczkach przelewu nie ma rubryki "nazwa banku".

    Chyba że bank jest beneficjentem :-)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 5. Data: 2004-09-14 06:45:10
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm> writes:

    > Chyba że bank jest beneficjentem :-)

    Chyba juz 100 razy przerabialismy, ze nazwa beneficjenta nie musi sie
    z niczym zgadzac a przelew i tak dojdzie 8-))))

    MJ

  • 6. Data: 2004-09-15 16:50:18
    Od: "danny__p" <d...@n...poczta.onet.pl>

    > Chyba że bank jest beneficjentem :-)

    Ale kolega Whammy pisał o walutowym, a takie są traktowane jak
    zagraniczne i nazwa banku jest wymagana... Co do Swift'u to :CITIPLPX
    tylko ta prowizja :(

    Danny