  • 1. Data: 2005-02-03 17:10:18
    Temat: Wplatomat mBanku w krakowskim M!
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    Witka

    Nie wiem czy bylo, ale musze sie podzielic informacja. W krakowskim M1
    zobaczylem wczoraj zainstalowany wplatomat przy mKiosku.Widac bylo ze sprawa
    jest swieza, bo ekran byl jeszcze zabezpieczony pianka. Pani z obslugi
    oswiecila mnie zepowinien byc czynny za okolo 2 tygodnie. Juz sie nie moge
    doczekac

    Pozdrawiam

    Lelek

  • 2. Data: 2005-02-03 18:17:29
    Temat: Re: Wplatomat mBanku w Poznaniu... KIEDY ?
    Od: "-=:RZUWIG:=-" <r...@i...nie-spamuj.pl>

> [...]
    > jest swieza, bo ekran byl jeszcze zabezpieczony pianka. Pani z obslugi
    > oswiecila mnie zepowinien byc czynny za okolo 2 tygodnie. Juz sie nie moge

    A ktoś wie coś o Poznaniu? Bo dawno w naszym M1 nie byłem... Coś się
    zmieniło?

    --
    RZUWIG

    Stary Poznań na fotografii:
    http://festung.posen.prv.pl/

  • 3. Data: 2005-02-03 21:46:57
    Od: "dexter" <n...@o...pl>

    Slyszalem, ze w Poznaniu ma byc w kwietniu.

  • 4. Data: 2005-02-04 12:44:26
    Od: LICHU <l...@p...onet.pl>

    dexter wrote:
    > Slyszalem, ze w Poznaniu ma byc w kwietniu.

    Przydalby sie rowniez we Wroclawiu...

  • 5. Data: 2005-02-05 20:56:11
    Temat: Re: Wplatomat mBanku w krakowskim M!
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Użytkownik "Lelek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest swieza, bo ekran byl jeszcze zabezpieczony pianka. Pani z obslugi
    > oswiecila mnie zepowinien byc czynny za okolo 2 tygodnie. Juz sie nie moge

    Zastanawiam sie w jaki sposob typowane sa placowki, w ktorych mBank
    umieszcza wplatomaty. W Warszawie jeden ustawiono w malym i dosc
    peryferyjnie ulokowanym centrum handlowym przy ul.Gorczewskiej (Tesco) i
    chyba nikt z niego nie korzysta (przynajmniej ja jeszcze nikogo nie
    zauwazylem). Natomiast kilka przecznic dalej w kierunku srodmiescie znajduje
    sie duze centrum handlowe Wola Park, ale wplatomatu mBanku tam nie
    uswiadczysz.

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 6. Data: 2005-02-05 22:53:19
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

> [...]
    > zauwazylem). Natomiast kilka przecznic dalej w kierunku srodmiescie znajduje
    > sie duze centrum handlowe Wola Park, ale wplatomatu mBanku tam nie

    Do M1(Kraków) jest b.dobry dojazd i olbrzymi parking, poza tym jest to
    jeden z większych krakowskich kompleksów handlowych.

    Może podobnie jest w Warszawie?

    Zadzwoń i spytaj się co kierowało wyborem takiej lokalizacji...

    Pozdrawiam,

    Tomek

  • 7. Data: 2005-02-06 22:34:37
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Do M1(Kraków) jest b.dobry dojazd i olbrzymi parking, poza tym jest to
    > jeden z większych krakowskich kompleksów handlowych.
    >
    > Może podobnie jest w Warszawie?

    No wiec wlasnie rzeczone Tesco to jeden z mniejszych kompleksow handlowych
    nie tylko w Warszawie, ale w ogole w tamtej czesci miasta (w okolicach Woli
    i Bemowa znajduje sie chyba 5 centrow handlowych, z czego mKioski jest tylko
    w najmniejszym z nich - wlasnie w Tesco na Gorczewskiej).

    Pozdrawiam, Grzegorz zastanawiajacysie