    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank Account Type
    Date: Thu, 03 Feb 2005 21:02:38 GMT

    In article <ctu1fl$4qa$1@news.onet.pl>, v...@p...onet.pl says...

    > "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl> wrote in message

    > Aha zapomniałem : chciałem tam podac numer konta mBiznes

    Hmm..... zapewne formularz "hamerykanski" .... tutaj... z jakis niezbyt
    dla mnie zrozumialych powodow rozroznia sie typy kont (checking lub
    savings). Wydaje mi sie ze transfery wewnatrz stanow na te dwa rozne
    konta ida inaczej (hmmm?!!! dziwadlo). Jesli chodzi o transfer
    miedzynarodowy ... to nie ma to zupelnego znaczenia .. ja bym zaznaczyl
    "checking"

    AP