  • 1. Data: 2005-02-03 19:42:30
    Temat: mBank - przelew...
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Witam.
    Wykonywałem przelew (zwykły, nie zdefiniowany, z eKonto...).
    Z ciekawości wpisałem datę wykonania przelewu: 7 (dzisiaj jest 3-ci...).
    Dyspozycja została poprawnie przyjęta, no ale:
    - nie 'wisi' nigdzie - tzn. w oczekujących, etc.
    - z konta nie ubyło ani grosza
    - nie ma nigdzie zaznaczone, że operacja miała miejsce...

    No i teraz pytanie: czy gdzieś to czeka do wysyłki 7-go ? - wolę, aby te pieniążki
    znalazły się u celu 10-tego a nie chcę teraz 2 razy wysłać ;>

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 2. Data: 2005-02-03 20:29:52
    Temat: Re: mBank - przelew...
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
    > No i teraz pytanie: czy gdzieś to czeka do wysyłki 7-go ? - wolę, aby te
    pieniążki
    > znalazły się u celu 10-tego a nie chcę teraz 2 razy wysłać ;>

    w mabnku niejedno jest na odwyrtke, zapewne nie przyszlo Ci do głowy by
    przeleu przyszłego szukać w historii :-) ale jeśli przyjęło - to jest
    właśnie tam - historia - operacje zaplamowane

  • 3. Data: 2005-02-04 13:31:22
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Krab zapodał(a):

    > Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomo?ci
    > pieni?żki
    > w mabnku niejedno jest na odwyrtke, zapewne nie przyszlo Ci do głowy by
    > przeleu przyszłego szukać w historii :-) ale je?li przyjęło - to jest
    > wła?nie tam - historia - operacje zaplamowane

    Jest, jeeeest ;-)
    Kurcze - pierwszy raz widzę tą funkcję - czuję się tak, jakbym conajmniej
    znalazł ukryty level w Doom :>

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl