  • 11. Data: 2008-01-22 19:36:46
    Temat: Re: BZWBK znowu porażka
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Witam

    Mam takie inne pytanko i może będziesz coś wiedzieć w temacie.
    Wprowadzili do kk te 3D, podobnież dla ochrony. Uaktywniłem to, ale
    stwierdzam, że to trochę pic na wodę fotomontaż, bo są strony na których
    to nie działa, więc równie dobrze ktoś może coś mi nabroić na kk czy to w
    3D czy w 2D ;) - teraz jeszcze dodatkowo mi przysłali, dla zachęty
    pewnie, obciążenie za smsy wysyłane, więc już całkiem miarka się
    przebrała. No i zadzwoniłem i Pani powiedziała, że mi wyłączyli, ale
    jednak nie wyłączyli :/ Jak na allegro mam aukcję z "płatnością allegro"
    to jest tak, że po wpisaniu nr karty i innych danych dostaje pytanie czy
    chce użyć 3D ja mówię, że "nie" a to mnie i tak przerzuca i chce NIK i
    hasło po czym mnie rezolutnie informuje, że muszę poprawić czy jakoś tak,
    a po 3 próbie odrzuca całkowicie. Mówiłem to Pani na partyline, ale jakoś
    nic z tego.

    Xenocide

  • 12. Data: 2008-01-22 20:59:06
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Sty, 19:36, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:
> [...]
    > to nie działa, więc równie dobrze ktoś może coś mi nabroić na kk czy to w

    Tez uwazam ta usluge za kompletna pomylke.

    Wystarczaloby jakby BANK oferowal w swoim serwisie mozliwosc
    autoryzacji WSZYSTKICH transakcji zdalnych.
    Jesli w terminie x godzin sie nie zalogujemy i nie potwierdzimy -
    transakcja zostaje odrzucona - i tyle.....

    Ale jakos nie ma chetnych na wprowadzenie takiego zabezpieczenia
    WSZYSTKICH transakcji zdalnych.

  • 13. Data: 2008-01-23 11:21:46
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > Czy prawdą jest, że w tym dalej chorym (zwłaszcza niekompetencja
    > oddziałów)
    > banku biorąc 2-gą j KK (nie mam tam konta) otrzymuje kolejny nr NIK i
    > systemy BZWB24 działają osobno dla każdej z kart? Nie chce mi się w to
    > wierzyć ale w tym banku wszystko jest mozliwe choć dalej mam nadzieje, że
    > to poziom wiedzy panienki w oddziale a nie realia systemu transakcyjnego.

    Przerabialem - NIK pozostaje bez zmian.

    Potwierdza sie moja opinia - bank z niezla oferta i dobra obsluga przez
    internet tylko te oddzialy....

  • 14. Data: 2008-01-26 19:07:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" d...@c...goog
    legroups.com

    : [..] w ten sposb wymusilem zmiane dnia rozliczenia
    : na KK, co podobno bylo mozliwe wylacznie na goldach [..]

    Czyli miałeś na srebrnej od 05 do 04 i teraz masz inaczej?
    Dla mnie ten 05 nie pasuje, wolałbym gdzieś około 15 lub 16. :)

    Przesunęli za freeko?

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/

  • 15. Data: 2008-01-26 19:19:46
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Sty, 19:07, "Eneuel Leszek Ciszewski"
> [...]
    >
    > Czyli miałeś na srebrnej od 05 do 04 i teraz masz inaczej?
    > Dla mnie ten 05 nie pasuje, wolałbym gdzieś około 15 lub 16. :)

    Tak. Z tym, ze przesowalem przy podpisywaniu umowy.

  • 16. Data: 2008-01-26 22:22:30
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Gostecka" <d...@e...pl> wrote in message
    > widzę że jesteś uprzedzony do BZ WBK

    Droga kolezanko, wracajac do naszej dyskusji.
    We czwartek podpisalem umowe na dostep przez kanaly elektroniczne do
    mojego nowego konto24.pl. Wszystko, co trzeba bylo podpisalem, na umowie
    byl nowy NIK (mimo, ze konsultantka, ktora zadzwonila aby potwierdzic moj
    wniosek twierdzila, ze nowe konto podepnie sie pod aktualna NIK, gdzie mam
    inne konto i token itd.). Niestety, na umowie widnial zupelnie nowy NIK
    wziety z sufitu...

    Trudno, przewalczylem i to. Mialem wolne przedpoludnie, wiec pogonilem
    obsluge oddzialu, aby podpiela mi to konto pod moj aktualny NIK. Po
    kilkunastu minutach nierwowych telefonow i przygladania sie na moj profil
    w systemie informatycznym -- udalo sie.

    A teraz, do dzis nie moge wykonywac przelewow z tego konta. Po zalogowaniu
    sie pod moj NIK widze to konto, ale nie moge z niego zrobic przelewu, ani
    nie moge skorzystac z opcji "Przelewy pomiedzy wlasnymi rachunkami", bo
    pisze mi, ze musze miec co najmniej dwa rachunki. A wlasnie mam dwa
    rachunki, tylko system tego nie widzi.

    Powiedz mi moja droga, na pewno to wiesz, bo to pewnie prosta sprawa, czy:

    1. osoba malo kompetentna podpisywala ze mna umowe i nie zaznaczyla, ze
    mam miec mozliwosc wykonywania przelewow przez net (podpisalem wlasciwa do
    tego umowe).

    czy tez:

    2. BZWBK to bank, gdzie aby zalozyc dzialajace konto trzeba sie minimum
    dwa razy pojawic w oddziale, bo nigdy za pierwszym razem sie nie udaje?

    A moze jest jakas trzecia odpowiedz...?
    Jestem pewien, ze grupowicze tez czekaja na rozwiazanie tej zagadki, a
    wiec prosze, scena dla Gosteckiej.

  • 17. Data: 2008-01-26 22:23:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" b...@t...goog
    legroups.com

    > Przesunęli za freeko?

    : Tak. Z tym, ze przesowalem przy podpisywaniu umowy.

    Przesuwałeś? Słowo bez polskich diakrytyków i z błędem jest trudne do odczytania.

    Może mnie (mamie) przesuną teraz. Z dwóch powodów byłoby lepiej,
    gdyby był 15, nie 5 jako koniec okresu. :) Może nawet 12 lub 13. :)

    -=-

    Certyfikat z Polbanku na innym komputerze nie zainstalował się...

    -=-

    Czasami wydaje mi się, że współpraca z polskimi bankami to jakaś gra zręcznościowa.
    ;)

    --
    ____

  • 18. Data: 2008-01-29 13:53:08
    Od: k...@o...pl

    > Wystarczaloby jakby BANK oferowal w swoim serwisie mozliwosc
    > autoryzacji WSZYSTKICH transakcji zdalnych.
    > Jesli w terminie x godzin sie nie zalogujemy i nie potwierdzimy -
    > transakcja zostaje odrzucona - i tyle.....

    czy to jest technicznie mozliwe?
    Powiedzmy, że doładowuję telefon płacać kartą.
    Teraz jest tak, że wpisuję dane karty i po chwili mam środki na koncie
    kom.

    Gdybym musiał potwierdzić logując się do banku w procesie autoryzacji
    transkacji musiałaby byc odpowiedźć nie tylko tak lub nie ale jeszcze
    "zaczekaj" i każdy sklep musiałby być na taką odpowiedź przygotowany.
    Jak to zrobic inaczej?