Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2008-01-21 09:09:13
Temat:płatność kartą: adres bilingowy
Od:k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

próbowałem zapłacić kartą w sklepie w USA ale odrzuca transakcję, być
może przez adres bilingowy...
wpisuje ten co mam na umowie ale nic z tego. jak dokładnie taki adres
jest sprawdzany? Czy w systemie visy może być inny niż na umowie?
Czytałem post na grupie sprzed 4 lat, e adresów europejskich po prostu
się nie da sprawdzić po adresie bilingowym (?)

2. Data: 2008-01-21 13:51:33
Temat:Re: płatność kartą: adres bilingowy
Od:"tompod@" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję skorzystać z PayPala.
To jedyne co mi przychodzi do głowy.
pzdr
Tom

3. Data: 2008-01-21 19:15:19
Od:"Sinus" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kl1o2.pl napisał(a):
> pr=F3bowa=B3em zap=B3aci=E6 kart=B1 w sklepie w USA ale odrzuca transakcj=
> =EA, by=E6
> mo=BFe przez adres bilingowy...

W wielu sklepach w USA panuje zasada że billing adress musi być taki sam jak
shipping adress i niestety tylko w obrębie USA... więc przypuszczam że to jest
powód odrzucania transakcji.

Pozdrawiam,
Sinus