  • 1. Data: 2003-01-02 17:51:40
    Temat: Re: [BZWBK] stanowczo doradzam :)
    Od: Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl>

    > ... przepraszam wszystkich tych, ktory uznaja to za zasmiecanie grupy, ale
    > musialem sie podzielic z wami radoscia, ze banki czasami sa w porzadku :)
    > ... pozdr...
    > ... vai

    Banki nigdy nie sa w porzadku, czasami tylko pojedynczy ludzie...

  • 2. Data: 2003-01-02 18:27:27
    Temat: [BZWBK] stanowczo doradzam :)
    Od: "vai" <n...@u...pl>

    ... vtam,
    ... nalezy im sie... a co tam :) postanowilem pochwalic katowicki oddzial
    (2) wbk...
    ... za co? ano za rewelacyjna wprost obsluge... mzoe ceny nie te, brzydkie
    owe karty ;) ale co tam...
    ... tak milej obslugi z zadnym banku jeszcze nie widzialem... w zadnym...
    panie z okienek sa po prostu rewelacyjne :) wszystk oda sie zalatwic...
    czasami nawet naciagajac regulamin, hihi ;) zabijaja ponadtro wprost
    uprzejmoscia
    ... a co mnie dzisiaj spotkalo przeroslo moje najsmielsze oczekiwania...
    stalem sobie i pisalem pisemko do nich... i co? przyszedl pan dyrektor,
    powiedzial zeby pani napisala pare rzeczy za mnie, a mnie... zaprosil do
    gabinetu na... kawe :) zeby mi sie nie nudzilo... :) ucielismy mila
    pogawedke i w ogole, a na koniec podpisalem sie pod przygotowanymi
    papierkami...
    ... wbk? tak powinno byc w kazdym baku :)

  • 3. Data: 2003-01-02 18:40:36
    Od: Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl>

    Aga wrote:

    > tak a na BZWBK 24 jeszcze sie nie zawiodlam

    Ja juz kilka razy. Szczegolnie lokaty maja niezwykle konkurencyjne...

  • 4. Data: 2003-01-02 19:12:56
    Od: "Aga" <r...@g...pl>

    --
    Niech szmoc bedzie z Toba!
    Aga

  • 5. Data: 2003-01-02 21:24:12
    Temat: Re: [BZWBK] stanowczo odradzam
    Od: "MartaW" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >... wbk? tak powinno byc w kazdym baku :)
    >musialem sie podzielic z wami radoscia, ze banki czasami sa w porzadku :)

    Gratulacje, taki dobry poczatek roku to znakomita wrozba na przyszlosc.
    Mnie tez sie udalo. Dodzwonilam sie do "swojego" oddzialu (20 min - to
    krotko). Dowiedzialam sie, ze system informatyczny ICBS sie myli i czasem
    nalicza prowizje za likwidacje lokaty, a czasem nie. Odkrylam tez, ze
    przewidziana na dzisiaj dyspozycja likwidacji lokaty (oraz paru nastepnych)
    zniknela z pola widzenia. Szczesliwie polaczono mnie z p.Iwona, ktora
    wyprostowala sprawy: nieslusznie pobrana prowizja wrocila na moje konto, a
    zaginione dyspozycje znalazly sie.

    Chwala p.Iwonie. Chwala dyrektorowi katowickiego odzialu. Na pohybel bankowi,
    ktorego system informatyczny czasem nalicza nienalezne prowizje. Na pohybel
    bankowi, ktory nie potrafi bezawaryjnie przeprowadzic migracji swojego systemu
    informatycznego i ktory, blokujac dostep do lokat, nie uprzedza o tym klientow.

    Czy powyzsze rozroznienie miedzy bankiem a niektorymi jego pracownikami jest
    dla Panstwa dostatecznie jasne?

    Marta

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2003-01-03 00:04:54
    Od: "foxtrot" <foxtrot[m@upa]wp.pl>

    MartaW wrote:
> [...]
    > przeprowadzic migracji swojego systemu informatycznego i ktory,
    > blokujac dostep do lokat, nie uprzedza o tym klientow.

    a swiat jest zly i wrogi ;-)

    --
    pozdrawiam
    foxtrot vel MarcinG

    PalmVx@32mHz
    Siemens ME45@Idea

  • 7. Data: 2003-01-03 06:22:51
    Od: "Aga" <r...@g...pl>

    MartaW wrote:

> [...]
    >
    > Czy powyzsze rozroznienie miedzy bankiem a niektorymi jego
    > pracownikami jest dla Panstwa dostatecznie jasne?

    Ha pokaż bank który zmienił system bezawaryjnie !!

    --
    Niech szmoc będzie z Tobą!
    Aga

  • 8. Data: 2003-01-03 06:30:08
    Od: "MartaW" <m...@p...onet.pl>

    >a swiat jest zly i wrogi ;-)

    Prosze sie nie zalamywac. A kiedy juz znajdzie Pan jakas alternatywe dla
    swojego BS, prosze podzielic sie swoim odkryciem. Moze tez skorzystam ;-)

  • 9. Data: 2003-01-03 06:39:18
    Od: "MartaW" <m...@p...onet.pl>

    >Ha pokaż bank który zmienił system bezawaryjnie !!

    Nie znam (nie slyszalam). Ale to nie jest zadne usprawiedliwienie dla
    niekompetencji ludz, od ktorych to zalezy.