  • 1. Data: 2003-01-02 15:36:13
    Temat: Śląski - komiczne bułgarskie zwyczaje
    Od: "Szast" <p...@m...ru>

    Przyzwyczaiłem się chyba do obsługi w Deutche Bank(w Berlinie)czy Credit
    Lyonnais(w Paryżu)a i w PKO sa w PL-gdzie klient siedzi .
    Bank śląski w nowych placówkach i Multibank (choć Luklas Bank - nie)każą
    klientom stać.A obsługa płaszczy dupy za kontuarem.Nikt na to nie
    reaguje?Ludzie tam jeszcze nosza forsę jak do baru na piwo?
    Idzie nowe chamstwo...Bułgarsko-rumuńsko-białoruskie zwyczaje,gdzie damy i
    huzary za kontuarem - klient-chołota-na stojaka.
    Szast

  • 2. Data: 2003-01-02 17:31:37
    Temat: Re: Śląski - komiczne bułgarskie zwyczaje
    Od: "xmen" <x...@t...pl>

    a u mnie w Śląskim jest duża sala operacyjna:

    -------kasy--------kasy-------------------
    | | |
    | | |
    | /------\ o k |
    | | ł | b l |
    | | a | s i |
    k | w | ł e |
    a | k | u n |
    s | i | g t |
    y \------/ a a |
    | | |
    | | |
    | | |
    ------------wejście-----------------------
    | |
    | rz
    | wi
    | |
    -------bankomaty------------------

  • 3. Data: 2003-01-02 19:36:19
    Od: z...@p...onet.pl

    > a u mnie w Śląskim jest duża sala operacyjna:

    Gliwice, Zwycięstwa ? ;)

  • 4. Data: 2003-01-02 19:36:23
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik xmen <x...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:av1t0v$923$...@n...tpi.pl...
    > a u mnie w Śląskim jest duża sala operacyjna:
    >
    > [ciach]

    A u mnie tak (ING):

    -------- Obsługa firm czy czegośtam ------
    | |
    D |
    rz |
    wi |
    - |
    | |
    | |
    k |
    a Kpl.
    s wypoczynk.
    y + stolik
    | |
    | |
    - |
    | |
    O |
    bs |
    łu |
    ga |
    R |
    O |
    R |
    ---------------- w e j ś c i e --------------
    A <brzydki pan |

    bankomat--------------- Drzwi-----------

    Wyszło mi to?

  • 5. Data: 2003-01-04 13:09:19
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 2 Jan 2003 16:36:13 +0100, "Szast" <p...@m...ru> wrote:

> [...]
    >Lyonnais(w Paryżu)a i w PKO sa w PL-gdzie klient siedzi .
    >Bank śląski w nowych placówkach i Multibank (choć Luklas Bank - nie)każą

    Chyba bardzo pobieznie przygladales sie oddzialowi MultiBanku :)
    Sa tam stanowsika stojace do obslugi kasowej (zwykle dwa) i innych
    "szybkich" operacji, oraz kilka stanowisk siedzacych.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 6. Data: 2003-01-07 10:38:06
    Od: e...@p...onet.pl

    > Bank śląski w nowych placówkach i Multibank (choć Luklas Bank - nie)każą
    > klientom stać.A obsługa płaszczy dupy za kontuarem.Nikt na to nie

    Ciekawe ze zanim zaczeli przerabiac oddzialy na styl mcbankowy (i oczywiscie
    przed fuzja z ING) w Slaskim byla obsluga na siedzaco (z wyjatkiem kas :)
    Ale i dzis nie jest tak strasznie: na sali operacyjnej sa nadal fotele, wiec w
    kolejce stac nie trzeba, a jedynie przy "okienku". Osobiscie widze w tym
    pozytywy: moze skroci troche czas obslugi? ;)
    A w ogole nie przesadzajmy: klient stoi przy okienku moze 5 min., a obslugujaca
    panieka, czy pan - bite 8 godzin (czy ile tam trwa zmiana), wiec pomstowac,
    ze "oni sobie siedza" wydaje mi sie nie na miejscu.
    Rgds