    From: "MartaW" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [BZWBK] stanowczo odradzam
    Date: Thu, 02 Jan 2003 22:24:12 +0100

    >... nalezy im sie... a co tam :) postanowilem pochwalic katowicki oddzial
    >(2) wbk...
    >... wbk? tak powinno byc w kazdym baku :)
    >musialem sie podzielic z wami radoscia, ze banki czasami sa w porzadku :)

    Gratulacje, taki dobry poczatek roku to znakomita wrozba na przyszlosc.
    Mnie tez sie udalo. Dodzwonilam sie do "swojego" oddzialu (20 min - to
    krotko). Dowiedzialam sie, ze system informatyczny ICBS sie myli i czasem
    nalicza prowizje za likwidacje lokaty, a czasem nie. Odkrylam tez, ze
    przewidziana na dzisiaj dyspozycja likwidacji lokaty (oraz paru nastepnych)
    zniknela z pola widzenia. Szczesliwie polaczono mnie z p.Iwona, ktora
    wyprostowala sprawy: nieslusznie pobrana prowizja wrocila na moje konto, a
    zaginione dyspozycje znalazly sie.

    Chwala p.Iwonie. Chwala dyrektorowi katowickiego odzialu. Na pohybel bankowi,
    ktorego system informatyczny czasem nalicza nienalezne prowizje. Na pohybel
    bankowi, ktory nie potrafi bezawaryjnie przeprowadzic migracji swojego systemu
    informatycznego i ktory, blokujac dostep do lokat, nie uprzedza o tym klientow.

    Czy powyzsze rozroznienie miedzy bankiem a niektorymi jego pracownikami jest
    dla Panstwa dostatecznie jasne?

    Marta

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl