    From: <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [BZWBK] kolejny kretynizm
    Date: 15 Jan 2002 11:15:36 +0100

    BZ WBK idzie na ilość i ma w d... oczekiwania co do wielkości limitów. WBK ma
    najgorszy (najwięcej kredytów nieregularnych) portfel kredytowy wśród banków
    notowanych na GPW. Nie dziwcie się zatem, że nie chce dawać wyższych limitów.

    To nie wszystko. Chciałem zmienić adres korespondencyjny. We wszystkich bankach
    onlinowych bez problemu. Tylko durny WBKek wymaga, żebym przychodził do
    oddziału i tam wypełniał durne papierki. Tłumaczę miłej Pani, że nie po to
    wybrałem KK WBK bez ROR, żeby teraz oglądać fizyczny oddział banku. Nie da
    rady. Pani zasłaniała się ..... ustawą o ochronie danych osobowych!

    Od niedawna mam kartę RCB (z 3 krotnie wyższym limitem) i chyba zrezygnuję z KK
    WBK......

    pzdr.

    lacer