  • 1. Data: 2004-09-11 14:34:02
    Temat: [BZWBK] co szykują?
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Ostatnio BZWBK co jakiś czas informuje o przerwach konserwacyjnych. Ktoś
    może wie co szykują ?
    KJ

  • 2. Data: 2004-09-11 14:46:45
    Temat: Re: [BZWBK] co szykują?
    Od: "k32" <k...@o...pl>

    a moze pracują nad "dostosowaniem się " do ING ???

  • 3. Data: 2004-09-11 14:59:43
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    k32 said the following on 2004-09-11 16:46:

    > a moze pracują nad "dostosowaniem się " do ING ???
    ???
    KJ

  • 4. Data: 2004-09-11 15:08:21
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:
    > ???

    No od dawna plota krazy ze maja sie banki polaczyc... :)
    A przejmowac ma BZ WBK.
    Nowy prezes (ten od ING Direct) teraz wszystko robi, zeby zachecic do
    kanalow elektronicznych - wiec nie trudno sobie wyobrazic, ze ING zostaje
    tylko ze Stereo + elektronizne - a reszte sprzedaje BZ WBK.
    Ale - to chyba za bardzo naciagane

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-09-11 15:13:48
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński said the following on 2004-09-11 17:08:
    [...]
    > No od dawna plota krazy ze maja sie banki polaczyc... :)
    > A przejmowac ma BZ WBK.

    No wiem. Ale chyba najpierw by sprzedali, a później integrowali systemy.

> [...]
    > kanalow elektronicznych - wiec nie trudno sobie wyobrazic, ze ING zostaje
    > tylko ze Stereo + elektronizne - a reszte sprzedaje BZ WBK.

    I chyba nie w tą stronę (chyba, ze czegoś nie rozumiem) ;-)

    KJ

  • 6. Data: 2004-09-11 15:20:51
    Od: "k32" <k...@o...pl>

    > I chyba nie w tą stronę (chyba, ze czegoś nie rozumiem) ;-)
    >
    > KJ

    mi też się tak wydawało, ale jednak wszystko wskazuje, że właśnie w "tę"

  • 7. Data: 2004-09-11 17:49:27
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Kamil Jońca said the following on 2004-09-11 16:34:
    > Ostatnio BZWBK co jakiś czas informuje o przerwach konserwacyjnych. Ktoś
    > może wie co szykują ?
    Hmm, no chyba, że to będzie IKE ;-) bo nic innego nie przychodzi mi do
    głowy.
    KJ

  • 8. Data: 2004-09-11 20:59:09
    Od: "rsa127" <r...@g...pl>

    > Ostatnio BZWBK co jakiś czas informuje o przerwach konserwacyjnych. Ktoś
    > może wie co szykują ?
    > KJ

    Prawdopodobnie dowiesz się w przyszłym tygodniu :-) Związane z
    funkcjonalnością BZWBK24.

  • 9. Data: 2004-09-12 22:34:56
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    WItam.

    Już jest: http://www.bzwbk.pl/u235/navi/196763

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 10. Data: 2004-09-13 09:46:50
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Maciej Loret wrote:
    > WItam.

    > Już jest: http://www.bzwbk.pl/u235/navi/196763

    wprowadzili jeszcze Alerty24 - sms lub e-mail po operacji
    ale kosztuje to przynajmniej 5zl/mies (zaleznie od rachunku)
    *** blad ***