  • 11. Data: 2004-09-13 09:49:04
    Temat: Re: [BZWBK] co szykują?
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    blad said the following on 2004-09-13 11:46:
    [...]

    > wprowadzili jeszcze Alerty24 - sms lub e-mail po operacji
    > ale kosztuje to przynajmniej 5zl/mies (zaleznie od rachunku)
    > *** blad ***

    No to bedę miał okazję sprawdzic jak działa moje pisemko o niewłączniu
    dodatkowych płatnych usług do KK :-)

    KJ

  • 12. Data: 2004-09-13 10:35:43
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > No to bedę miał okazję sprawdzic jak działa moje pisemko o niewłączniu
    > dodatkowych płatnych usług do KK :-)

    Przetestuj jak to działa, to sobie potem powłączamy ;)) Choć przy mojej
    ilości transakcji, to ta usługa będzie chyba droższa niż karta główna +
    dodatkowa.
    Ciekawe, czy działa też dla kart dodatkowych.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 13. Data: 2004-09-13 11:33:59
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <k...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:chv2cs$o7q$1@inews.gazeta.pl:
    > Ostatnio BZWBK co jakiś czas informuje o przerwach konserwacyjnych.
    > Ktoś może wie co szykują ?

    może po prostu ilość klientów przerosła możliwości techniczne serwerów i co
    jakiś czas muszą je chłodzić :)

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )