  • 1. Data: 2004-09-11 11:38:34
    Temat: Wpłata na Inteligo bez prowizji - jak to jest?
    Od: Yooseph <y...@n...megapolis.pl.invalid>

    Witam

    Czy żeby bezprowizyjnie wpłacić na konto Inteligo w oddziale PKO BP
    muszę posiadać konto w tym banku? Czy mogę po prostu podejsc do
    okienka i wypelnić druczek tak by wpłata była za darmo?

    Potrzebne mi jest to, bo chcę coś kupić na Allegro...

    y...@m...pl
    --------------------

  • 2. Data: 2004-09-11 13:36:58
    Temat: Re: Wpłata na Inteligo bez prowizji - jak to jest?
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    Wszystkie wplaty do Inteligo robione w PKO BP SA sa za darmo

    Kilku znajomych wplacalo nie dawno drobne sumy moje konto i mowili, ze nie
    pobierano od nich zadnych oplat manipulacyjnych

    Lech Dubrowski

  • 3. Data: 2004-09-11 18:59:47
    Od: "Earl" <w...@g...pl>

    > Kilku znajomych wplacalo nie dawno drobne sumy moje konto i mowili, ze nie
    > pobierano od nich zadnych oplat manipulacyjnych
    >
    > Lech Dubrowski

    Na pewno sa za darmo mozesz nawet nie wypelnic druczku tylko podejsc w
    oddziale do okienka i podac jej konto i powiedziec numer konta ile wplacasz
    i juz

  • 4. Data: 2004-09-12 19:44:30
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Earl <w...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:chvhuu$e80$...@i...gazeta.pl...
    > podejsc w
    > oddziale do okienka i podac jej konto

    A w moim oddziale można podać jemu (i wystarczy numer konta)!