  • 1. Data: 2002-01-07 15:45:43
    Temat: BZWBK - chargowa
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    oooo - wyczailem karte chargowa w ofercie BZWBK - chociaz we wspolnej ulotce
    to narazie tylko przez byle placowki BZ oferowane - ponoc kolo maja i przez
    te WBKowskie (swoja droga co najmniej dziwne...).

    Wiec jak nie dadza w Fortisie to niech sie wypchaja.

    P.S. Gdzie napisac jakies oficjalne pisemko do Fortisa? Moj list niestety
    jest dluzsze niz wymagane w poczcie wewnetrznej 1800 znakow, a mailem na
    i...@f...com.pl - chcoiaz wyslalem - nie wierze ze cos zalatwie.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-01-07 16:15:44
    Temat: Re: BZWBK - chargowa
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    przez
    > te WBKowskie (swoja droga co najmniej dziwne...).

    a jakie warunki? qrcze no ale [BZWBK] :(((( jak pojde tam to niedysponentki
    i niedysponenci beda znowu pluli na moj widok i uciekali na drugi koniec
    sali :-))) a sa tak niekompetentni ze glowa mala :( no i to ich
    rozpatrywanie reklamacji - naprawde nic sensowniejszego nie znalazles
    Michal? a moze jednak KK Lukasa - chociac tez [BZWBK] :-(

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-01-07 17:02:56
    Temat: Re: BZWBK - chargowa + Fortis
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > rozpatrywanie reklamacji - naprawde nic sensowniejszego nie znalazles
    > Michal? a moze jednak KK Lukasa - chociac tez [BZWBK] :-(

    A skad ja wezme papierek o stalej robocie? :))))
    Na umowe zlecenie to i owszem, ale teraz pisze sobie magisterke, a do roboty
    to jakos po wakacjach trzeba bedzie isc na stale :)))) Do tego czasu nie ma
    rady :(

    Dziure w brzuchu robilem Fortisowi - eeech.
    Mam w swojej historii wewnetrznej trzy maile - ze bedzie po 6 miechch ta
    karta, a teraz gadaja na infolinii - ze niewiadomo i takie tam.

    Chyba jednak trzeba bedzie im powiedziec pa pa, jak tak robia ludzi w bola.
    W sumie nie rozumiem - kasy tyle na nowy produkt wylozyli, na szkolenia, na
    reklame - a teraz...

    Jak widac dobrzy specjalisci w innych bankach he he he pracuja :)))))))

    Pozdrawiam!

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 4. Data: 2002-01-07 19:36:58
    Od: "Łukasz Dąbrowski" <w...@p...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    niedysponentki
    > i niedysponenci beda znowu pluli na moj widok i uciekali na drugi koniec

    Niedysponentki i niedysponenci bywają pieszczotliwie nazywani, ze względu na
    swoje miejsce pracy przy ladzie, ladacznicami i ladacznikami. ;-))

    Pozdrawiam.

    PS. A jak ktoś ma coś na czole to jest wtedy ich naczelnikiem ;-)

    Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash
    w...@k...pl (preferowane/primary)
    l...@b...gnet.pl
    w...@k...pl

    ICQ: #45256072
    GG: #1993638

  • 5. Data: 2002-01-07 22:02:41
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

> [...]
    > i niedysponenci beda znowu pluli na moj widok i uciekali na drugi koniec
    > sali :-))) a sa tak niekompetentni ze glowa mala :( no i to ich

    Nie musisz chodzic, zadzwon na 0-800 16 10 54. Jest to co prawda obsluga
    istniejacych kart ale jednak moze cos Ci powiedza.
    Mam bardzo dobre doswiadczenia z obsluga VISY Classic w tym banku. Do
    oddzialow rzeczywiscie lepiej nie chodzic ....

    AO

  • 6. Data: 2002-01-07 22:27:07
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur O." <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mam bardzo dobre doswiadczenia z obsluga VISY Classic w tym banku. Do
    > oddzialow rzeczywiscie lepiej nie chodzic ....

    a rekalmowales juz tam cos? ja niestety tak ...

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-01-08 06:27:23
    Od: "MALko" <h...@p...wp.pl>

    > Niedysponentki i niedysponenci bywają pieszczotliwie nazywani, ze względu
    na
    > swoje miejsce pracy przy ladzie, ladacznicami i ladacznikami. ;-))

    A banki mają jeszcze swoich niedorzeczników prasowych ;-)))

  • 8. Data: 2002-01-08 07:14:27
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    > Użytkownik "Artur O." <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a rekalmowales juz tam cos? ja niestety tak ...

    Nie mialem zadnej niewlasciwej transakcji. Wyjasnialem jedna watpliwosc i
    obsluga byla b. sympatyczna.

    AO

  • 9. Data: 2002-01-08 08:55:07
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Nie mialem zadnej niewlasciwej transakcji. Wyjasnialem jedna watpliwosc i
    > obsluga byla b. sympatyczna.

    to naprawde mozesz sie cieszyc i nie zycze zebys musial kiedykolwiek
    reklamowac jakas transakcje u nich

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2002-01-08 15:43:16
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@S...tobis.pl>

    > to naprawde mozesz sie cieszyc i nie zycze zebys musial kiedykolwiek
    > reklamowac jakas transakcje u nich

    Ja reklamowalem 2 razy. Za kazdym razem szybko, pelna kultura, raz nawet
    list od pani dyrektor oddzialu z plyta kompaktowa "na oslode". W ogole to
    wlasnie za obsluge, czyli "element ludzki" BZ WBK ma u mnie najwyzsza ocene,
    jakkolwiek moj "profil" jest dosc specyficzny, np. bywam w banku w takich
    godzinach gdy zazwyczaj nie ma kolejek.

    --
    *****
    Pozdrawiam