  • 1. Data: 2014-07-30 02:41:17
    Temat: BZWBK 70 -- osttania edycja Konta Godnego Pogardy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    40 pln dali 25 lipca br., 30 pln jeszcze nie dali

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-07-30 10:41:35
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > 40 pln dali 25 lipca br., 30 pln jeszcze nie dali

    Eneuelu, czy twój dość emocjonalny tytuł wątku wskazuje jakoby
    warunki CENOWE prowadzenia KGP uległy znaczącemu pogorszeniu?

    ponad rok temu wywiodłem moją matkę z banku pkobp, namawiając
    ją na konto bez opłat - rodzicielka skierowała emeryturę do bzwbk

    w kwietniu 2013 miała tam konto za darmo, debetówkę za darmo,
    przelewy za darmo i nie była zmuszana do transakcji kartą w sklepie
    bo wszystko było darmowe bezwarunkowo.

    Czy ten stan rzeczy uległ pogorszeniu? czy bzwbk narzuca obecnie
    jakieś warunki albo wprowadził nowe nie stosowane wcześniej opłaty?

  • 3. Data: 2014-07-30 10:50:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zarząd komplementariusza" e...@g...co

    : Czy ten stan rzeczy uległ pogorszeniu? czy bzwbk narzuca obecnie
    : jakieś warunki albo wprowadził nowe nie stosowane wcześniej opłaty?

    Stan BZWBK nie pogarsza się od lat -- jest zły.

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lr3a1a$cmu$...@n...news.atman.pl

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2014-07-30 12:00:11
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    czy dobrze zrozumiałem, że masz zastrzeżenia do sposobu
    rozpatrywania Twoich reklamacji, ale nie do cennika TOiP?

  • 5. Data: 2014-07-30 15:29:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zarząd komplementariusza" d...@g...co

    : czy dobrze zrozumiałem, że masz zastrzeżenia do sposobu
    : rozpatrywania Twoich reklamacji, ale nie do cennika TOiP?

    Dobrze zrozumiałeś. Matka ma tam spore trudności.
    (teraz KGP, wcześniej kredytówka)
    [nic dziwnego -- wiek robi swoje... ale ojciec jest
    od niej starszy i jest OK; a oba konta obrabiam ja,
    nie oni, zaś zakupy robi matka na zmianę z ojcem bez
    szczególnej troski o płeć napisaną na karcie]

    Matka ma kredytówki od chyba 7 lat -- i poza BZWBKKB
    nie notuje problemów. Meritum wciskał jej pomylenie
    PINu debetówek.

    -=-

    Matka co miesiąc sprawdza moje ,,rewelacje'' ze swoimi
    slipkami karcianymi. Jest księgową -- u niej wszystkie
    liczby muszą zgrać się w jedno wielkie ZERO!!!

    -=-

    http://leszekc.w.tkb.pl/BZWBKKB700/ <-- wyciągi
    (jest tam adres mojej matki, ale i tak każdy zna ten adres)

    -=-

    Podaj markę swojej lodówki. Padła mi moja i chcę kupić nową.
    Próba reperacji wskazała mi, skąd bierze się piana na ustach
    ludzi, którym radziłem reperowanie ich popsutych sprzętów...

    -=-

    Mille dał namiar na współpracownika zaglądającego
    do AGD, więc spróbowałem -- strata czasu, pieniędzy,
    resztki lodówki... (bo z chłodzącej słabo mam zupełnie
    niechłodzącą)

    Do Mille nie mam żalu o wskazanie mi współpracującego punktu.
    (i nie dlatego wcale, że dziś jest środa)
    Sprawę opiszę (i to tu, bo zaczęło się od Pakietu Bardzo
    Pomocnego dawanego przez Mille do 2PI) bo IMO warto.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2014-07-30 17:51:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
    "zarząd komplementariusza"
    d...@g...co
> [...]

    >slipkami karcianymi. Jest księgową -- u niej wszystkie
    >liczby muszą zgrać się w jedno wielkie ZERO!!!

    No ale co - kwoty sa inne, bank jej cos dolicza, czy na razie
    wszystkie reklamacje to brak premii zgodnie z regulaminem ?

    >Podaj markę swojej lodówki. Padła mi moja i chcę kupić nową.
    >Próba reperacji wskazała mi, skąd bierze się piana na ustach
    >ludzi, którym radziłem reperowanie ich popsutych sprzętów...

    NTG ... ale w czym problem ?
    Ja lodowke reperowalem raz, dawno temu, ale sprawa jest prosta - jest
    dostepny termostat lub zarowka, albo nie jest.
    Reszta jest nienaprawialna :-)

    Termostat od biedy mozna zrobic samemu, jak ktos potrafi.

    J.

  • 7. Data: 2014-07-30 19:19:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 53d9146f$0$2375$6...@n...neostrada.pl

    > No ale co - kwoty sa inne, bank jej cos dolicza, czy na razie wszystkie reklamacje
    to brak premii zgodnie z regulaminem ?

    Na razie wszystkie reklamacje to brak premii -- NIEzgodnie z regulaminem.

    > NTG ... ale w czym problem ?

    W zbyt wysokiej temperaturze wnętrza/środka. [pieniądza?]

    > Ja lodowke reperowalem raz, dawno temu, ale sprawa jest prosta - jest dostepny
    termostat lub zarowka, albo nie jest.
    > Reszta jest nienaprawialna :-)

    > Termostat od biedy mozna zrobic samemu, jak ktos potrafi.

    A żarówkę?...

    -=-

    Mille: Do 5 lat ONLY!!!
    Ale ostatecznie dał mi namiary na kogoś współpracującego,
    kogo znałem z dobrej strony. Wskazana osoba dała namiar
    na fachowca.

    Do Mille nie mam pretensji tylko dlatego, że wskazany
    przez Mille serwis znałem jako dobry, więc nie sugerowałem
    się podpowiedzią banku w ocenie serwisu, a i nie ów serwis
    podjął się reperacji, lecz człowiek wskazany przez ów serwis.

    -=-

    Dałem się naciągnąć na naprawę:

    -- narzędzia fachowców (delikatnie ujmując) kiepskie
    -- znajomość rzeczy taka sobie
    -- dążenie fachowców raczej rozbieżne z przywróceniem
    sprawności lodówki
    -- zapał do pracy ogromny (pod warunkiem, że ja,
    z uszkodzonym kręgosłupem, wyjmę lodówkę z szafki)
    -- koszt (50 pln) raczej wysoki, biorąc pod uwagę
    jedynie wyjęcie lodówki z szafki i zepsucie lodówki
    oraz dwukrotną wizytę; za drugim razem było dwóch
    fachowców zdolnych do wyjęcia lodówki
    -- rokowania: być może jeszcze tylko 70 pln (jeśli nie uda się naprawa)
    być może jeszcze tylko 150 pln (jeśli uda się naprawa)
    -- gwarancja roczna, ale chyba w postaci słownej

    Pertraktacje były dłuższe i bardziej zawiłe/kręte a zahaczały z jednej
    strony o 400 pln (nie wiem, czy plus zapłacone 50 pln, czy plus 200 pln)
    z przeciwnej zaś o ograniczenie gwarancji tylko do wykonanych czynności
    naprawczych.

    Cała nowa lodówka tej wielkości to koszt od 450 pln do 800 pln.
    Akurat ta moja jest do zabudowy, więc jest droższa.

    -=-

    Myślałem, że warto zerknąć, skoro przegląd klimatyzacji samochodowej
    zaczyna się od 50 pln i polega na uzupełnieniu czynnika chłodniczego
    oraz czyszczeniu/dezynfekcji...

    Poszukiwania nowej lodówki pasującej wymiarami do szafki dała złe rezultaty.

    Ostatecznie chyba wstawię zwykłą lodówkę a szafkę nieco zmodyfikuję.

    -=-

    Zrozumiałem, czemu/komu służą prawne regulacje dotyczące wyraźnych
    cenników (umieszczanych w widocznym miejscu) towarów i usług.
    Zrozumiałem też, dlaczego kary są aż tak wysokie -- ja nigdy
    nie brałem zapłaty za niewykonaną pracę, ani za psucie powierzonej
    mi rzeczy, ale teraz już pojmuję, że najwyraźniej nie było innego
    sposobu na fachowców jak bardzo dotkliwe karanie fikcyjnej pracy...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2014-07-30 21:53:24
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 30 Jul 2014 02:41:17 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > 40 pln dali 25 lipca br., 30 pln jeszcze nie dali

    Też mnie to zastanawia.

    BTW: przelew na komórkę, by się liczył do premii, wystarczy wykonać, czy
    odbiorca musi się zgłosić po środki? Regulamin milczy w tej kwestii, a
    wysyłałem ten przelew na numer osoby nie posiadającej konta w BZWBK.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2014-07-31 01:32:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Borys Pogoreło" pmw0czdq6cwx.8rh09guxb2ws$....@4...net

    > BTW: przelew na komórkę, by się liczył do premii, wystarczy wykonać, czy
    > odbiorca musi się zgłosić po środki? Regulamin milczy w tej kwestii, a
    > wysyłałem ten przelew na numer osoby nie posiadającej konta w BZWBK.

    Możesz wysyłać na moje konto -- 665363835. (nawet jeśli Ci
    nie zwrócę 1 grosza, stając się przez to zuchwałym złodziejem,
    niewiele stracisz) Ja wysyłam zwykle dużo przelewów -- co chyba
    widać. Z bankomatu biorę raz, bo to pracochłonne.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2014-07-31 02:25:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lrb9g2$kv8$...@n...news.atman.pl

    > Cała nowa lodówka tej wielkości to koszt od 450 pln do 800 pln.
    > Akurat ta moja jest do zabudowy, więc jest droższa.

    Powiedzmy -- 0d 500 plnów do 1000 plnów.

    Wymiarami najlepsza jest ta:

    http://www.candy.pl/produkt/1435-cfo_195_1_e

    ale ma rączkę. Jest podblatowa, ale wstawiłbym ją do
    szafki lodówkowej. Mam już dość ,,lodówek do zabudowy'',
    dlatego chcę mieć otwieraną szafkę, w której będzie
    otwierana lodówka... Głupie -- nieprawdaż?
    (czytać --> głupie, no nie?)

    Troche droga -- 999 pln.

    http://www.okazje.info.pl/okazja/sprzet-agd/candy-cf
    o-195-1-e.html

    http://www.saturn.pl/lodowka-candy-cfo-196-ex,id-664
    99?utm_source=porownywarki&utm_medium=ceneo&utm_term
    =ceneo&utm_campaign=xml&ceneo_spo=true

    Tu kosztuje 599 pln, ale to nieco inny model. Jest zbyt głęboka.

    -=-

    Najlepsza chyba ta:

    http://www.ceneo.pl/26270176#tab=spec

    -=-