    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK 70 -- osttania edycja Konta Godnego Pogardy
    Date: Wed, 30 Jul 2014 19:19:55 +0200

    "J.F." 53d9146f$0$2375$6...@n...neostrada.pl

    > No ale co - kwoty sa inne, bank jej cos dolicza, czy na razie wszystkie reklamacje
    to brak premii zgodnie z regulaminem ?

    Na razie wszystkie reklamacje to brak premii -- NIEzgodnie z regulaminem.

    > NTG ... ale w czym problem ?

    W zbyt wysokiej temperaturze wnętrza/środka. [pieniądza?]

    > Ja lodowke reperowalem raz, dawno temu, ale sprawa jest prosta - jest dostepny
    termostat lub zarowka, albo nie jest.
    > Reszta jest nienaprawialna :-)

    > Termostat od biedy mozna zrobic samemu, jak ktos potrafi.

    A żarówkę?...

    -=-

    Mille: Do 5 lat ONLY!!!
    Ale ostatecznie dał mi namiary na kogoś współpracującego,
    kogo znałem z dobrej strony. Wskazana osoba dała namiar
    na fachowca.

    Do Mille nie mam pretensji tylko dlatego, że wskazany
    przez Mille serwis znałem jako dobry, więc nie sugerowałem
    się podpowiedzią banku w ocenie serwisu, a i nie ów serwis
    podjął się reperacji, lecz człowiek wskazany przez ów serwis.

    -=-

    Dałem się naciągnąć na naprawę:

    -- narzędzia fachowców (delikatnie ujmując) kiepskie
    -- znajomość rzeczy taka sobie
    -- dążenie fachowców raczej rozbieżne z przywróceniem
    sprawności lodówki
    -- zapał do pracy ogromny (pod warunkiem, że ja,
    z uszkodzonym kręgosłupem, wyjmę lodówkę z szafki)
    -- koszt (50 pln) raczej wysoki, biorąc pod uwagę
    jedynie wyjęcie lodówki z szafki i zepsucie lodówki
    oraz dwukrotną wizytę; za drugim razem było dwóch
    fachowców zdolnych do wyjęcia lodówki
    -- rokowania: być może jeszcze tylko 70 pln (jeśli nie uda się naprawa)
    być może jeszcze tylko 150 pln (jeśli uda się naprawa)
    -- gwarancja roczna, ale chyba w postaci słownej

    Pertraktacje były dłuższe i bardziej zawiłe/kręte a zahaczały z jednej
    strony o 400 pln (nie wiem, czy plus zapłacone 50 pln, czy plus 200 pln)
    z przeciwnej zaś o ograniczenie gwarancji tylko do wykonanych czynności
    naprawczych.

    Cała nowa lodówka tej wielkości to koszt od 450 pln do 800 pln.
    Akurat ta moja jest do zabudowy, więc jest droższa.

    -=-

    Myślałem, że warto zerknąć, skoro przegląd klimatyzacji samochodowej
    zaczyna się od 50 pln i polega na uzupełnieniu czynnika chłodniczego
    oraz czyszczeniu/dezynfekcji...

    Poszukiwania nowej lodówki pasującej wymiarami do szafki dała złe rezultaty.

    Ostatecznie chyba wstawię zwykłą lodówkę a szafkę nieco zmodyfikuję.

    -=-

    Zrozumiałem, czemu/komu służą prawne regulacje dotyczące wyraźnych
    cenników (umieszczanych w widocznym miejscu) towarów i usług.
    Zrozumiałem też, dlaczego kary są aż tak wysokie -- ja nigdy
    nie brałem zapłaty za niewykonaną pracę, ani za psucie powierzonej
    mi rzeczy, ale teraz już pojmuję, że najwyraźniej nie było innego
    sposobu na fachowców jak bardzo dotkliwe karanie fikcyjnej pracy...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'