  • 1. Data: 2014-07-27 18:40:05
    Temat: BZWBKKB -- KGP
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    List otwarty do Małgorzaty Korcz i Mirosława
    Łasika -- dotyczy reklamacji BZWBK/051703/14.

    Historia konta:

    maj 2013 -- założenie KGP
    sierpień 2013 -- 100 pln; nagroda poleceń
    styczeń 2014 -- 3 razy po 50 pln; promocja 700
    luty 2014 -- 50 pln; promocja 700
    marzec 2014 -- 50 pln; promocja 700
    kwiecień 2014 -- 50 pln; promocja 700

    Razem -- 100+3*50+50+50+50=5*50 w złotych.

    Zatem brakuje 4*50+200 (w zł) za polecenie zapłaty,
    choć od czerwca 2013 roku do lipca 2014 roku w każdym
    miesiącu spełnione były warunki otrzymania premii
    wysokiej na 50 pln w ramach promocji KGP oraz
    spełniony był warunek otrzymania końcowych 200 zł.

    W lipcu 2013 roku zgłoszony został brak premii i od tego
    czasu bank szuka dziury w całym -- między innymi twierdząc,
    iż wynagrodzenie płacone było z konta osobistego, choć każde
    wynagrodzenie było płacone z tego samego konta firmowego.

    Małgorzata Korcz proponuje mi, abym zwrócił się do Arbitra
    Bankowego, ale (oczywiście?) nie podaje jego adresu. Inną
    drogą jest odwołanie do Dyrektora Centrum Operacji Kartowych,
    ale adresu do owego dyrektora pani Korcz także nie podaje
    w swym piśmie.

    Na szczęście pani Korcz nie kwestionuje faktu, iż wiadoma nagroda
    powinna być wypłacona dziesięciokrotnie i powinna dać w sumie 500
    złotych. Pani Korcz nie kwestionuje także i tego faktu, że
    w kwietniu miała miejsce ostatnia wpłata 50 złotych.

    Jeśli rozmowa z BZWBKKB okaże się zbyt trudna, być może podam na tej grupie
    adres WWW, pod którym są stosowne wyciągi bankowe -- są tam uwidocznione:

    () dane konta, z którego dokonywane były przelewy wynagrodzeń
    () wpływy nagród
    () płatności kartami

    =-=

    Jak widać -- spór ciągnie się już rok. Czego tutaj nie widać -- biorą w tym
    sporze udział różni pracownicy banku, luźno ;) związani z historią tego KGP.
    Odpowiedzi banku (dawane po głębokim namyśle, nierzadko kilkutygodniowym)
    mają nikły związek z rzeczywistością.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-07-27 19:26:48
    Temat: Re: BZWBKKB -- KGP
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lr3a1a$cmu$...@n...news.atman.pl

    > Razem -- 100+3*50+50+50+50=5*50 w złotych.

    + Razem -- 100+3*50+50+50+50=6*50 w złotych.

    Brakuje 4*50 i brakuje 200 wieńczących.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2014-07-27 22:59:50
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    > Małgorzata Korcz proponuje mi, abym zwrócił się do Arbitra
    > Bankowego, ale (oczywiście?) nie podaje jego adresu. Inną

    I to jest właściwa droga.

  • 4. Data: 2014-07-28 00:01:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" lr3p87$jon$...@s...cyf-kr.edu.pl

    Możesz podać jakiś @dres m@ilowe do tegoż Arbitra?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2014-07-28 00:19:08
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:lr3a1a$cmu$...@n...news.atman.pl...

    > I to jest właściwa droga.

    > Możesz podać jakiś @dres m@ilowe do tegoż Arbitra?

    Mogę podać, ale niestety obowiązkowa jest forma pisemna.

  • 6. Data: 2014-07-28 01:29:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" lr3tst$m4m$...@s...cyf-kr.edu.pl

    Niepodawanie adresu? ;)

    > Mogę podać,

    Podaj.

    Pisemną jest także m@ilowa, ale pojmuję, że chodzi Ci o pismo na papierze.
    Jeśli możesz -- podaj oba adresy. (i m@ilowy, i papierowy)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2014-07-28 07:13:54
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Pisemną jest także m@ilowa, ale pojmuję, że chodzi Ci o pismo na papierze.
    Jeśli możesz -- podaj oba adresy. (i m@ilowy, i papierowy)

    http://zbp.pl/dla-konsumentow/arbiter-bankowy/dziala
    lnosc

    Mozna probowac jeszcze tego, ale nieco drozej...

    http://zbp.pl/dla-konsumentow/sad-polubowny-przy-knf

    MK

  • 8. Data: 2014-07-28 11:19:44
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    > Podaj.

    Ja korzystałem ostatnio z sukcesem z tego adresu: a...@z...pl

    Alternatywnie (gdyby ten alias był wyłączony): a...@z...pl

    Gdyby tak się stało, że oba byłyby wyłączone wyślij to na jakiś dowolny
    typowy adres w domenie zbp.pl (typu kontakt, biuro, office itp.) z prośbą o
    przekierowanie do pani arbiter - przekierują.

    Tyle, że nic o nie da, dostaniesz odpowiedź, że obowiązkowa jest forma
    pisemna (w sensie na papierze).

    > Pisemną jest także m@ilowa, ale pojmuję, że chodzi Ci o pismo na papierze.
    > Jeśli możesz -- podaj oba adresy. (i m@ilowy, i papierowy)

    Pani Katarzyna chce wszystko na papierze. Pewnie dlatego, że chce aby to
    wszystko było jednak jak najbardziej podobne do "prawdziwego sądu".

    Papierowy adres masz już od MK. Wraz ze złożeniem skargi musisz opłacić
    opłatę arbitrażową (50 zł) i naturalnie w skardze wystąpić o jej zwrot przez
    pozywany bank. Znając życie BZWBK wystąpi o zawarcie ugody poprzez uznanie
    roszczeń i nie dojdzie do orzeczenia arbitra.

  • 9. Data: 2014-07-28 11:22:37
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    A tak jeszcze nawiasem pisząc, wszedłem na stronę BZWBK i proszę:

    http://www.bzwbk.pl/mikrosite/tablet-w-oddzialach/no
    ty-prawne/informacja-o-bankowym-arbitrazu-konsumenck
    im-przy-zbp/bankowy-arbitraz-konsumencki-przy-zwiazk
    u-bankow-polskich.html

    Nie wiem doprawdy czemu w ścieżce dostępu występują słowa "tablet w
    oddzialach", no ale dane udostępniają. :)

  • 10. Data: 2014-07-29 23:17:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MK" 53d5dc0d$0$2358$6...@n...neostrada.pl

    "MarekZ" lr54jh$e6b$...@s...cyf-kr.edu.pl

> [...]

    sensie na papierze).

    > Pani Katarzyna chce wszystko na papierze. Pewnie dlatego, że chce aby to wszystko

    Aby jak najmocniej skompromitować się pisaniem
    o prywatyzacji ;) i niezgodzie dotyczącej danych osobowych.

    "MarekZ" lr54ou$edt$...@s...cyf-kr.edu.pl

> [...]

    u-bankow-polskich.html

    > Nie wiem doprawdy czemu w ścieżce dostępu występują słowa "tablet w oddzialach", no

    -=-

    Dzięki. Gdy ochłonę (dosłownie, choć akurat mnie upały sprzyjają;
    gorzej z mlekiem, lekami, jajami, owocami... lodówka mi zepsuła
    się, ale i to mały problem, bo w zamrażalniku jest od 5 do 15 stopni
    Celsjusza) zacznę pisać listy do banku Banku Zachodniego Wielkopolskiego
    Banku Kredytowego Kredyt Banku grupy Santander...

    Zbliża się północ, ale termometry za oknem wskazują około 24 stopni
    Celsjusza... (rozgrzane ściany dodają kilka stopni Celsjusza)
    Do okolic 18 godziny było dziś ponad 30 stopni Celsjusza w cieniu...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'