  • 1. Data: 2014-07-30 01:29:42
    Temat: BZWBKKB 40 pln w ramach lizusostwa
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    BZWBKKB nie potrafi dać tego, co obiecał, ale obiecuje coraz więcej.

    https://bzwbk.allegro.pl/?/&utm_source=neolane&utm_m
    edium=newsletter

    40 plnów jakoś związanych z zakupami na Allegro.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-07-31 12:21:35
    Temat: Re: BZWBKKB 40 pln w ramach lizusostwa
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 30 Jul 2014 01:29:42 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >BZWBKKB nie potrafi dać tego, co obiecał, ale obiecuje coraz więcej.
    >
    > https://bzwbk.allegro.pl/?/&utm_source=neolane&utm_m
    edium=newsletter

    >40 plnów jakoś związanych z zakupami na Allegro.
    Dzięki, już dostałem kod zniżkowy na 40 PLN :)
    Jeszcze na ten za 20 PLN będę polował :D

    WAM
    --
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2014-08-05 22:04:05
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-07-31 12:21, WAM pisze:
    > Dzięki, już dostałem kod zniżkowy na 40 PLN :)
    > Jeszcze na ten za 20 PLN będę polował :D

    Próbowałeś toto realizować? Wystarczą zakupy za 50zł, odejmują kodem
    20(40)zł i resztę czyli 30(10)zł trzeba opłacić kartą czy zakupy to
    minimum 70(90)zł żeby 50 poszło z karty a reszta kodem?

    Przyznam że te zasady są dla mnie niezrozumiałe, a zdanie:

    Pamiętaj, że do aktywacji kodu wymagane jest zrobienie jednorazowych
    zakupów za co najmniej 50 zł opłaconych kartą BZ WBK

    Wyda

  • 4. Data: 2014-08-05 22:05:51
    Od: osa <w...@p...fm>

    cd.

    Wydaje się być szczytem nieporadności językowej ;)

  • 5. Data: 2014-08-05 22:09:53
    Od: osa <w...@p...fm>

    Wszystko jasne:

    6. Jaka jest najmniejsza możliwa cena przedmiotu po rabacie?
    Cena pojedynczego przedmiotu po obniżeniu jej kodem rabatowym musi
    wynieść co najmniej 10 zł.

    za:
    http://pomoc.allegro.pl/artykul/33533/kupowanie-z-ko
    dem-rabatowym-bz-wbk-faq

  • 6. Data: 2014-08-06 13:52:10
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 05 Aug 2014 22:04:05 +0200, osa <w...@p...fm> wrote:

    >Próbowałeś toto realizować? Wystarczą zakupy za 50zł, odejmują kodem
    >20(40)zł i resztę czyli 30(10)zł trzeba opłacić kartą czy zakupy to
    >minimum 70(90)zł żeby 50 poszło z karty a reszta kodem?
    Zrealizowałem. Nie wiedziałem tylko czy 50 zł musi być przed kosztami
    wysyłki czy wraz, więc testowałem przed kosztami wysyłki.
    Wystarczy kwota 50 zł i jest obniżana o 40 (KK), płacisz 10 zł.

    WAM