  • 1. Data: 2014-07-31 18:13:25
    Temat: Problemy z logowanie do BZWBK
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    Udaje mi się zalogować co któryś (rzadki) raz
    Próby kończą się komunikatem

    Wprowadzono błędny NIK i/lub PIN.

    (Oczywiście wprowadzam dobre)

    Czy ktoś potwierdza?

    Przy pierwszym logowaniu dzisiaj miałem komunikat żeby zmienić pin ale
    go olałem i chyba mnie karzą ...

  • 2. Data: 2014-07-31 18:25:36
    Temat: Re: Problemy z logowanie do BZWBK
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-07-31 18:13, boa pisze:
    > Czy ktoś potwierdza?

    Logowałem się 3x w ciągu ostatnich 30 minut i nie było problemów.

  • 3. Data: 2014-07-31 19:25:34
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    W dniu 31-07-2014 18:25, osa pisze:
    > Logowałem się 3x w ciągu ostatnich 30 minut i nie było problemów.
    dziekuje za info

  • 4. Data: 2014-08-01 16:55:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "boa" lrdpv1$62b$...@n...news.atman.pl

    > Czy ktoś potwierdza?

    Co najmniej jeden raz straciłem dostęp do kont w BZWBK
    rzekomo z powodu wprowadzania złego PINu, choć
    prawdopodobieństwo takiej pomyłki szacuję na zero.

    Skończyło się wręczeniem mi koperty -- ale nie była to łapówka...

    -=-

    Podobny problem był z EB -- skończyło się nowym tokenem.

    -=-

    Do Pocztowego nie zdołałem się zalogować nigdy.
    Były co najmniej dwie koperty -- i zero powodzenia.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'