    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK 70 -- osttania edycja Konta Godnego Pogardy
    Date: Wed, 30 Jul 2014 15:29:53 +0200

    "zarząd komplementariusza" d...@g...co

    : czy dobrze zrozumiałem, że masz zastrzeżenia do sposobu
    : rozpatrywania Twoich reklamacji, ale nie do cennika TOiP?

    Dobrze zrozumiałeś. Matka ma tam spore trudności.
    (teraz KGP, wcześniej kredytówka)
    [nic dziwnego -- wiek robi swoje... ale ojciec jest
    od niej starszy i jest OK; a oba konta obrabiam ja,
    nie oni, zaś zakupy robi matka na zmianę z ojcem bez
    szczególnej troski o płeć napisaną na karcie]

    Matka ma kredytówki od chyba 7 lat -- i poza BZWBKKB
    nie notuje problemów. Meritum wciskał jej pomylenie
    PINu debetówek.

    -=-

    Matka co miesiąc sprawdza moje ,,rewelacje'' ze swoimi
    slipkami karcianymi. Jest księgową -- u niej wszystkie
    liczby muszą zgrać się w jedno wielkie ZERO!!!

    -=-

    http://leszekc.w.tkb.pl/BZWBKKB700/ <-- wyciągi
    (jest tam adres mojej matki, ale i tak każdy zna ten adres)

    -=-

    Podaj markę swojej lodówki. Padła mi moja i chcę kupić nową.
    Próba reperacji wskazała mi, skąd bierze się piana na ustach
    ludzi, którym radziłem reperowanie ich popsutych sprzętów...

    -=-

    Mille dał namiar na współpracownika zaglądającego
    do AGD, więc spróbowałem -- strata czasu, pieniędzy,
    resztki lodówki... (bo z chłodzącej słabo mam zupełnie
    niechłodzącą)

    Do Mille nie mam żalu o wskazanie mi współpracującego punktu.
    (i nie dlatego wcale, że dziś jest środa)
    Sprawę opiszę (i to tu, bo zaczęło się od Pakietu Bardzo
    Pomocnego dawanego przez Mille do 2PI) bo IMO warto.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'