  • 11. Data: 2002-01-31 09:59:56
    Temat: Re: BZWBK !!!
    Od: <g...@p...onet.pl>

    > a co Twoim zdaniem jest maluchem, a co tą bryką :))

    No nie wiem moze jakis 2 letni Golf, Punto, Jakis Seat nawet Deawoo.

  • 12. Data: 2002-01-31 11:31:50
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > więc powiem twoimi słowami 'Ale stwierdzam ze polaczenie z WBK chyba na
    > dobre BZ nie wyszlo.'

    A widziales zeby jakies polaczenie wyszlo ? Z cala pewnoscia nie na korzysc
    klientow.
    pzd

  • 13. Data: 2002-01-31 15:09:42
    Od: "g_now" <g...@p...onet.pl>

    > Dodam, ze mozna jezdzic 12 letnim maluchem za 500 zl, ale wiekszosc woli
    np.
    > jednak troche lepsza bryke za 20 - 30 tys.
    tylko nie zapomnij ze tak naprawde nie gra tu roli koszt zakupu tylko cena
    utrzymania bo jezeli koszty by byly proporcjonalne do ceny zakupu to wszyscy
    jezdzilibysmy maluchami za 500zl ;-)))))

  • 14. Data: 2002-02-02 13:32:10
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 31 Jan 2002 12:31:50 +0100, "Witek" <w...@p...onet.pl> wrote:

    >A widziales zeby jakies polaczenie wyszlo ? Z cala pewnoscia nie na korzysc
    >klientow.

    Wlasnie, to ciekawe zagadnienie. Dlaczego w wypadku fuzji bankow
    zwykle 2+2=3 :-) ?
    Czy wszedzie na swiecie tak jest ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653