  • 1. Data: 2002-01-28 17:26:42
    Temat: Lokata bez podatku
    Od: "Pirx" <p...@p...onet.pl>

    W BZWBK mieli przez pewien czas
    lokatę z wypłacanymi z góry odsetkami
    (bez belkowego)
    Przewertowałem ich stronę i nic nie znalazłem.
    Czy to już nieaktualne?

    Może jakieś inne banki oferują coś podobnego?

    Piotr Wojtowicz

    <<<< www.isof.pl >>>>
    rozwiązania dla e-biznesu

  • 2. Data: 2002-01-28 17:52:09
    Temat: Re: Lokata bez podatku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Może jakieś inne banki oferują coś podobnego?

    np Fortis

  • 3. Data: 2002-01-28 18:05:47
    Od: "TomEr" <t...@i...pl>

    ING BSK

    pzdr
    TomEr

  • 4. Data: 2002-01-28 19:43:33
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Pirx" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > lokatę z wypłacanymi z góry odsetkami
    > (bez belkowego)

    Odsetki i tak znów spadną. Masz o co walczyć ????
    Policz mbank z Belkowym vide te super oferty Fortis, BSK
    A jak masz miliony to lokaty negocjowane lub Bony Skarbowe

    Bilans wychodzi nie wart uwagi

  • 5. Data: 2002-01-29 09:45:01
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Pirx" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Odsetki i tak znów spadną. Masz o co walczyć ????
    > Policz mbank z Belkowym vide te super oferty Fortis, BSK

    prosze bardzo - mBank daje 10,15% czyli 10,15*0,8=8,12%
    ING daje lokate 8,25% z dyskontem - czyli wiecej i to odsetki wyplacone od
    razu.
    W dodatku oprocentowanie stale - a mBank w ciagu 3 miesiecy na pewno obnizy
    oprocentowanie ze wzgledu na obnizki RPP. Na pewno bardziej oplacalne sa
    lokaty dyskontowe od mBankowego Emaxa.

    D.

  • 6. Data: 2002-01-30 00:42:00
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    28 Jan 02 20:43, inkoguto pisal do All:

    i> Policz mbank z Belkowym vide te super oferty Fortis, BSK
    i> A jak masz miliony to lokaty negocjowane lub Bony Skarbowe

    dochody z BS (dla osób fizycznych) ponoć podlegają opodatkowaniu, - wiec nie ma
    sensu, - zwłaszcza, że na poniedziałkowym przetargu srednia rentownośc 52-tyg
    BS = 9,6%, (na rynku wtórnym bedzie znacznie niższa).
    9,6% * 0,8 = 7,68% efektywnie...

    i> Bilans wychodzi nie wart uwagi

    9,2% fortisa nie obciązone podatkiem wydaje się na tym tle dość atrakcyjne!
    Ciekawe czy SKOK zastosuje podobne rozwiazania "antybelkowe"?

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-