  • 1. Data: 2002-01-28 17:18:12
    Temat: Bank marzeń.
    Od: "Andi" <a...@s...com.pl>

    Witam wszystkich grupowiczów. Wybaczcie, iż pozwolę sie wtrącić, ale czytam
    sobie od czasu do czasu wieści od Was i widzę, że w naszym kochanym kraju
    nie ma pożądnego Banku na który nie znalazłoby sie kija. I stąd moje
    pytanie: Jaki powinien być Bank? Jakie powinien spełniać warunki? Czego
    brakuje bankom? pytań możnaby było mnożyć ale chyba nie ma potrzeby takiej
    Ciekaw jestem Waszych reakcji.
    pozdrawiam Andi

  • 2. Data: 2002-01-28 17:53:00
    Temat: Re: Bank marzeń.
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ciekaw jestem Waszych reakcji.

    Wierzysz ze wszystkim dogodzisz?? Bo ja nie.
    Wystarczy juz, ze jeden oddzial bedzie mial mniej fachowa obsluge i juz
    pojdzie fama, ze jest do d...

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-01-29 09:11:39
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > Jaki powinien być Bank? Jakie powinien spełniać warunki? Czego
    > brakuje bankom? pytań możnaby było mnożyć ale chyba nie ma potrzeby takiej

    Nie ma precyzyjnej odpowiedzi na takie pytanie. Bank marzeń to taki, który w
    100 % spełnia Twoje oczekiwania.

    Rafał

  • 4. Data: 2002-01-29 10:56:10
    Od: "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl>

    "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl> wrote in message

    > Nie ma precyzyjnej odpowiedzi na takie pytanie. Bank marzeń to taki, który
    > 100 % spełnia Twoje oczekiwania.
    To może inne pytanie: co byśmy chcieli od banków ?
    KJ

  • 5. Data: 2002-01-29 15:47:33
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    http://www.ebanka.cz ?

  • 6. Data: 2002-01-30 10:47:27
    Od: "Andi" <a...@s...com.pl>

    To morze bank bezobsługowy - jak samochody bez kierowcy (podobno są już
    testowane).
    :)

  • 7. Data: 2002-01-30 10:49:04
    Od: "Andi" <a...@s...com.pl>

    to morze powiedz jakie byłyby Twoje oczekiwania od takiego Banku, np. jakie
    dodatkowe narzędzie finasowe chciałbyś mieć od banku ....
    andi

  • 8. Data: 2002-01-30 11:40:32
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > pytanie: Jaki powinien być Bank?