  • 1. Data: 2002-09-09 07:40:53
    Temat: BZ WBK brzydko sie zachowuje! :(
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Dla testow puscilem 3ci tani przelew w czwartek po 12 w nocy. Oczywiscie w
    Multibanku nie zaksiegowano go w piatek - pewnie bedzie w poniedzialek.
    Czyli przelew wyslany w czwartek idzie... 5 dni - jak na poczcie prawie :)

    Reasumujac wraz z wprowadzeniem podwyzki za prowadzenie kont, BZ WBK zagral
    brzydko i dotychczasowe tanie przelewy ida o dzien dluzej. Co to oznacza?
    Oczywiscie - bank zarabia na naszych odsetkach. Na pojdeynczym przelewie -
    moze duze tego nie bedzie, ale sumujac je wszystkie...

    Moim zdaniem - nalezy przestrzec przed uzywaniem tanich przelewow - a w
    takiej sytuacji w ogole ich nie wuykonywac w BZ WBK - w tym momencie chyba
    bede musia ltez zalozyc konto w Integrum - 3 zl miesiecznie ale wyjdzie na
    to samo co w BZ.... :(

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-09-09 08:04:04
    Temat: Re: BZ WBK brzydko sie zachowuje! :(
    Od: Piotr Solarz <s...@i...pan.wroc.pl>

    Wiadomość napisana przez: AMRA:

    > takiej sytuacji w ogole ich nie wuykonywac w BZ WBK - w tym momencie chyba
    > bede musia ltez zalozyc konto w Integrum - 3 zl miesiecznie ale wyjdzie na
    > to samo co w BZ.... :(

    Wyjdzie taniej o 2 zł przy zwykłym ROR i o 3 zł przy ROR plus :)

    Piotrek

  • 3. Data: 2002-09-09 08:10:47
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Wyjdzie taniej o 2 zł przy zwykłym ROR i o 3 zł przy ROR plus :)

    Ja mam studenckie i dobra historie :)
    Ale widac, ze kiszka...

  • 4. Data: 2002-09-09 10:55:21
    Od: Piotr Solarz <s...@i...pan.wroc.pl>

    Wiadomość napisana przez: AMRA:

    > Ja mam studenckie i dobra historie :)
    > Ale widac, ze kiszka...

    Ten ROR plus ma swoje zalety. Bezpłatne zlecenia stałe. Więc opłacam
    rachunki całej rodzinie: rodzicom, banci, dziewczynie i sobie :) Wtedy
    dopiero się to coś opłaca. Widać wracamy do czasów jedno konto dla całej
    familii :)

    Piotrek

  • 5. Data: 2002-09-09 12:21:55
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    > Reasumujac wraz z wprowadzeniem podwyzki za prowadzenie kont, BZ WBK
    zagral
    > brzydko i dotychczasowe tanie przelewy ida o dzien dluzej. Co to oznacza?

    Widac, ze doszli do wniosku, iz tani przelew w zwiazku ze stalym spadkiem
    stop staje sie dla nich zbyt drogi. Stad wydluzenie czasu przelewu.
    Podejrzewam, ze przy najblizszych obnizkach oprocentowania rowniez ten
    przelew podrozeje, albo wydluzy sie jeszcze czas takiego przelewu. ;-)

    Waldek

  • 6. Data: 2002-09-10 17:00:32
    Od: "Maciej Piotrzkowski" <m...@e...de>

    Użytkownik AMRA <a...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:alhj7j$gm6$...@n...onet.pl...
> [...]
    > Czyli przelew wyslany w czwartek idzie... 5 dni - jak na poczcie prawie :)

    Sam sobie właściwie odpowiedziałeś: "po północy". Nowy system BZWBK24 oparty
    jest na bardzo niekorzystnym założeniu - transakcje z datą przyszłą
    (przelewy, zlecenia stałe) są realizowane wraz z pierwszą transzą
    eliksirową, ale z konta zchodzą środki już po północy. Sam się na tym
    przejechałem ostatnio, kiedy to nie mając wystarczających środków na
    zrealizowanie zlecenia stałego czasami biegłem rano o 8:00 do banku, by
    środki zdążyły się pojawić przed 8:30. Obecnie jest to już niemożliwe, bo
    wszystko zapada wraz z godziną 0:00. :-(
    Maciej /-/

  • 7. Data: 2002-09-10 19:39:27
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Sam sobie właściwie odpowiedziałeś: "po północy". Nowy system BZWBK24
    oparty
    > jest na bardzo niekorzystnym założeniu - transakcje z

    he he :
    1) Wczensiej tak nie bylo
    2) Piwerwszy przelew zostal ustawiony 31 z data 2go wrzesnia - wiec wg.
    tweojego sposobu ;)

  • 8. Data: 2002-09-11 22:26:02
    Od: "Maciej Piotrzkowski" <m...@e...de>

    Użytkownik AMRA <a...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:allhmi$bt3$...@n...onet.pl...
    > oparty
    >
    > he he :
    > 1) Wczensiej tak nie bylo
    > 2) Piwerwszy przelew zostal ustawiony 31 z data 2go wrzesnia - wiec wg.
    > tweojego sposobu ;)

    To może BZWBK sam już nie wie jak to jest... :-) Ale na pewno tak jest w
    przypadku zleceń stałych.
    Maciej /-/

  • 9. Data: 2002-09-12 06:32:18
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > To może BZWBK sam już nie wie jak to jest... :-) Ale na pewno tak jest w
    > przypadku zleceń stałych.
    > Maciej /-/

    Wysle kiedys jeszcze raz i jak dojedzie po 3 dniach naoisze do ich rzecznika
    klientow :)

  • 10. Data: 2002-09-12 07:31:54
    Od: Piotr Solarz <s...@i...pan.wroc.pl>

    Wiadomość napisana przez: AMRA:

    > Wysle kiedys jeszcze raz i jak dojedzie po 3 dniach naoisze do ich rzecznika
    > klientow :)

    A ich rzecznik jest na etacie w BZWBK ;)
    Jeszcze nie widziałem osoby zatrudnionej gdzieś i to na intratnym
    stanowisku, która to działałaby na niekorzyć swojego pracodawcy.
    Już lepiej do Arbitra Bankowego. Inaczej dostaniesz bla bla i dalej
    będzie tak samo.
    Piotrek