  • 1. Data: 2002-09-09 07:28:50
    Temat: mBank - wiadomo kiedy beda zyski :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    mBank, elektroniczna oferta bankowości detalicznej BRE Banku, zgromadzi do
    końca 2002 roku na 400 tys. rachunków 2 mld zł depozytów - poinformował PAP
    wiceprezes BRE Banku Sławomir Lachowski podczas Forum Ekonomicznego w
    Krynicy.
    "mBank zakłada, że na koniec 2002 roku osiągnie 2 mld zł depozytów, co ma
    zostać zgromadzone na 400 tys. rachunków. Obecnie mBank zgromadził 1,635 mld
    zł depozytów i prowadzi 338 tys. rachunków"- powiedział wiceprezes.
    "W tym roku otwieramy 1-1,2 tys. rachunków dziennie" - dodał.
    Lachowski powiedział także, że mBank zacznie przynosić zysk na koniec 2003
    roku.
    "Żeby mBank zaczął przynosić zyski musimy mieć 3 mld zł depozytów, 500 tys.
    rachunków i 500 mln zł udzielonych kredytów" - powiedział.
    Ostatnio zarząd BRE Banku przesunął termin wejścia mBanku na giełdę z 2002
    roku na 2003 rok.
    "Podchodzimy do tego ostrożnie i to będzie zależało od dalszej strategii BRE
    Banku" - powiedział Lachowski.
    WP, PAP

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-09-09 07:40:53
    Temat: Re: mBank - wiadomo kiedy beda zyski :)
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    tys.
    > rachunków i 500 mln zł udzielonych kredytów" - powiedział.

    przy obecnym tempie spadku oprocentowania to ja nie widze szans na 2mld na
    koniec roku a 3mld to moze mBank osiagnie za 5 albo wiecej lat... Zwlaszcza
    ze niedlugo skonczy sie czesc lokat antybelkowych i ludzie beda wyplacac
    pieniadze zeby je przeniesc w bardziej lukratywne dziedziny (obligacje, SKOK
    czy chocby LG).

    D.

  • 3. Data: 2002-09-09 07:59:26
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > ze niedlugo skonczy sie czesc lokat antybelkowych i ludzie beda wyplacac
    > pieniadze zeby je przeniesc w bardziej lukratywne dziedziny (obligacje,

    Oooo - mysle, ze powinienes spojrzec na to w skali makro :)
    Popatrz - ile depozytow od poczatku roku zebral mBank (ile procentowo
    nowych!!!).
    Teraz pomysl,. ze niedlugo moze skonczy sie receskja (kiedys w koncu).
    Popatrz tez o- Lachowski wspomnial o kredytach - a to znaczy, ze albo
    debeciki w rorze (heheh ;) albo... w przyszluym roku czekamy na KK :)

    Reasumujac - plan moze sie spelnic. (ale nie musi :)

  • 4. Data: 2002-09-09 08:12:13
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Oooo - mysle, ze powinienes spojrzec na to w skali makro :)
    > Popatrz - ile depozytow od poczatku roku zebral mBank (ile procentowo

    popatrz przy jakim oprocentowaniu (w stosunku do innych bankow). Teraz jest
    coraz mniejsza roznica. Poza tym wlasnie ogolna sytuacja sie zmienila -
    przez pierwsze polrocze tego roku BRE postrzegany byl jako solidny i
    porzadny Bank. Teraz, po aferach z Elektrimem, Stocznia etc. stal sie
    bankiem bardzo ryzykownym. W zapewnienia prezesa o tym ze bedzie mial zysk
    na koniec roku nie wierze. A to moze jeszcze bardziej odstraszyc klientow.
    No i pewnie pojawi sie bardzo silna konkurencja - Inteligo BP...

    > Teraz pomysl,. ze niedlugo moze skonczy sie receskja (kiedys w koncu).

    wtedy to najlepsza inwestycja beda akcje..:-)

    > Popatrz tez o- Lachowski wspomnial o kredytach - a to znaczy, ze albo
    > debeciki w rorze (heheh ;) albo... w przyszluym roku czekamy na KK :)

    na tym powinien skupic sie mBank - bank zarabia na kredytach a nie na
    depozytach. Jesli oni chca zarabiac na depozytach to znaczy ze
    oprocentowanie beda jeszcze bardziej obnizac...

    > Reasumujac - plan moze sie spelnic. (ale nie musi :)

    jutro moze tez spasc snieg. Zawsze istnieje jakies prawdopodobienstwo...

    D.

  • 5. Data: 2002-09-09 11:39:29
    Od: p...@p...onet.pl

    Panowie, to może mały zakład o 1 PLN.

    pozdr.

  • 6. Data: 2002-09-10 12:33:34
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Dave" <u...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > przez pierwsze polrocze tego roku BRE postrzegany byl jako solidny i
    > porzadny Bank. Teraz, po aferach z Elektrimem, Stocznia etc. stal sie

    Akurat. BRE od dawna gral bardzo ryzykownie, nic sie tu nie zmienilo.

    > W zapewnienia prezesa o tym ze bedzie mial zysk
    > na koniec roku nie wierze.

    Kto ich tam wie. Brak zysku to jednak nie koniec swiata.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator