  • 1. Data: 2002-09-08 23:41:07
    Temat: LG
    Od: "bielen2k" <b...@p...onet.pl>

    Byłem na stronie banku LG i ciezko coś zniej wyczytac. Wiec mam pare pytan:
    1. Czy jest opłata za otworzenie/prowadzenie konta
    2. Opłata za przelewy
    3. Oplata za zdefiniowanie przelewu
    4. Oplata za karte (jaką?)
    5. Są jakieś wymagania co do prowadzenia konta? Minimalne wpływy?

    pozdrawiam,
    Rafał Bieleniewicz
    Goneo eXtreme Globe

  • 2. Data: 2002-09-09 00:10:29
    Temat: Re: LG
    Od: p...@p...onet.pl

    > Otworzenie i prowadzenie konta bezpłatne
    > Przelewy przez internet, zdefiniowanie przelewu - bezpłatne
    Nie ma specjalnych wymagań, minimalnych wpływów

    Nie pamiętam czy jest opłata za kartę

  • 3. Data: 2002-09-09 01:57:16
    Od: "Aleksander W. Oleszkiewicz" <a...@o...net>

    Użytkownik "bielen2k" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3. Oplata za zdefiniowanie przelewu

    > 4. Oplata za karte (jaką?)
    > 5. Są jakieś wymagania co do prowadzenia konta? Minimalne wpływy?

    Większość informacji znajdziesz na stronie:
    http://www.lgpetro.com.pl/rachunki/rachunki.html

    A resztę na:
    http://www.lgpetro.com.pl/karty_bankowe/karty_bankow
    e.html

    To na prawdę nie jest trudne do znalezienia...

    Pozdrawiam.
    --
    Aleksander W. Oleszkiewicz (SQ5FLH) a...@o...net
    http://www.oltex.net/~aleko